پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۸۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
در جریان کنفرانس علمی، جلو مدیرعامل بانک پاسارگاد به بهانه مصاحبه در موضوع کنفرانس گرفته می‌شود و با زیرکی سوالی شائبه دار با موضوع ریشه‌های داخلی و خارجی التهابات بازار ارز پرسیده می‌شود و.... غافل از اینکه مرد اقتصاد و سیاست کشور، هوشیارتر از این حرف هاست. پس از خنثی شدن این پرسش مسئله دار، قصد مثلا عصبانی کردن آقای مدیر با پرسشی انحرافی وجود دارد. اما جواب یک جمله بود. شما که دائم دارید می‌نویسید، باز هم بنویسید.
شعار سال: خبرنگار با هوشمندی تمام و انطباق زمان و مکان، میدان آرایی برای کسب دستاورد کرده بود. محدودیت و اضطرار زمانی سخنران همایش، طرح پرسشی علی الظاهر مرتبط و در اصل شائبه دار، درخواست وقت با موضوع پرسش در خصوص موضوعات همایش و انحراف از مسیر با طرح پرسش‌های غیر مرتبط و ....
غافل از اینکه مرد کارکشته اقتصاد و سیاست کشور، خاک میدان خورده است و با رعایت ادب و آرامش، خبرنگار جوان را به کنج تشک هدایت کرد و مابقی ماجرا که باید در کلیپ ارسالی توسط همان رسانه خبری دنباله گیری کرد.
تعداد بازدید : 141

اما روایت نود اقتصادی از این داستان هم خود حکایتی دارد. نود اقتصادی نوشت:

مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد:" بهتر است درباره دلایل گرانی ارز سکوت کنم/هر چی می‌خواهید درباره بنگاهداری بانک پاسارگاد بنویسید، تا حالا که مدام نوشتید؛ از این به بعد هم بنویسید."

در این فیلم مشاهده می‌کنید، مجید قاسمی ابتدا قرار مصاحبه را پذیرفت، اما بعد از چند ثانیه وقتی متوجه شد خبرنگار «نود اقتصادی» می‌خواهد از او درباره دلایل گرانی دلار و بنگاه‌داری بانک تحت مدیریتش سوال کند، از مصاحبه طفره رفت.

گفتنی است در حالیکه بانک‌ها از بنگاه‌داری منع شده اند، بانک پاسارگارد یکی از بزرگترین بانک‌های بنگاه دار کشور محسوب شده و کماکان به این کار غیرقانونی ادامه می‌دهد!

برخی از سوالات قابل طرح در خصوص این ماجرا:
- بنظر شما حرکت خبرنگار نود اقتصادی را می‌توان رفتاری حرفه‌ای تلقی کرد؟
- آیا ادعای مطرح در بند آخر توضیحات این رسانه، بار حقوقی نداشته و قابلیت پیگیری ندارد؟
- چرا با وجود این حجم از ادعا‌های صورت گرفته در خصوص بنگاهداری بانک پاسارگاد، بانک مرکزی، دولت‌ها (ورای موضع گیری سیاسی شان)، نهاد‌های نظارتی و بازرسی و... بجای توبیخ اقدام به تمجید از عملکرد این بانک می‌کنند؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
0
0
بعضی از رسانه ها متاسفانه گردنه گیر شدن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین