پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
خبر رسیده که امام جمعه محترم کرج اقدام به شکایت از «مهیار تقی‌خانی» نموده و حکم محکومیت خبرنگار هم توسط دادگاه صادر شده است. ورای ورود به اصل ماجرا و حاشیه‌ها، از امام جمعه محترم کرج مشفقانه درخواست می‌کنیم، بزرگواری نموده و شکایت را بازپس بگیرند. شرایط حاضر کشور و گام دوم انقلاب، به حمایت حداکثری رسانه‌ها و اهل خبر نیاز دارد. شفقت محمدی هم مسلما در فرزندان آن پیامبر راستین وجود داشته و بر این قاعده، بدون کمترین ارتباط کاری و فردی با خبرنگار محکوم شده، بعنوان رسانه توسعه گرا و مستقل کشور، درخواست گذشت داریم. چشمانمان روشن به اخلاق حسنه مسبوق به سابقه حضرتعالی است.
شعار سال: ۶ ماه حبس یک خبرنگار برای سوال از امام جمعه کرج؟!

جواد موگویی مستندساز در صفحه اینستاگرام خود نوشته است که شش ماه پیش، فرزند رییس‌شورای شهر کرج با خودروی شهرداری در شمال دیده شد. امام‌جمعه در خطبه‌ها به این موضوع واکنش اعتراضی نشان داد؛ کار به ۲۰:۳۰ هم رسید. همه زبان به تحسین از عدالتخواهی امام‌جمعه گشودند.

چند روز بعد، «مهیار تقی‌خانی» خبرنگار اهل کرج در لایو اینستاگرامی ضمن تمجید از این موضع امام‌جمعه، از باب مثال سوال می‌کند که اگر دختر امام‌جمعه هم این کار را می‌کرد موضع‌گیری می‌کردید؟!

چند روز بعد، دادستان کرج به استناد دفتر امام‌جمعه از خبرنگار شکایت و او را به شش ماه حبس و یک‌سال محرومیت از اینستاگرام محکوم می‌کند! در حکم آمده است: «وکیل متهم در جلسه محاکمه ضمن قبول انتساب موضوع را پرسشی و تمثیلی دانسته که با دقت دادگاه در ملاحظه، جنبه خبری را غالب دانسته و این تمثیل بالاتر از تصحیح می‌باشد». بر این قاعده، گویا خبرنگار کرجی، راهی زندان شده است.
آقای امام جمعه، لطفا شکایت از خبرنگار را پس بگیرید، پسندیده نیست
ورای ورود به اصل ماجرا و حاشیه‌ها، از امام جمعه محترم کرج مشفقانه درخواست می‌کنیم، بزرگواری نموده و شکایت را بازپس بگیرند. شرایط حاضر کشور و گام دوم انقلاب، به حمایت حداکثری رسانه‌ها و اهل خبر نیاز دارد. شفقت محمدی هم مسلما در فرزندان آن پیامبر راستین وجود داشته و بر این قاعده، بدون کمترین ارتباط کاری و فردی با خبرنگار محکوم شده، بعنوان رسانه توسعه گرا و مستقل کشور، درخواست گذشت داریم. چشمان مان روشن به اخلاق حسنه مسبوق به سابقه حضرتعالی است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین