پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
آنچه که برای ما مسلم است حفظ نظام مهمتر از حمایت یا عدم حمایت از نماینده، ولی فقیه در یک استان می‌تواند باشد. آنچه که برای ما مسلم است، حفظ استقلال قوه قضائیه و عدم ارتباط خارج از چارچوب آن با هر نهادی است. آنچه که برای ما مسلم است، اهمیت رافت و گذشت بزرگانی، چون آیت الله حسینی همدانی است. ما در خبر قبل از ایشان تقاضای گذشت و رافت داشتیم و انتظاری جز این هم نداریم (مجددا و با صراحت عرض می‌کنیم که کمترین ارتباط کاری و غیر کاری مستقیم و یا با واسطه در هیچ حوزه‌ای با آقای مهیار تقی خانی نداشته و نداریم). آنچه که برای ما مسلم است، تضعیف رسانه در گام دوم انقلاب می‌تواند جریان نفاق و نفوذ را تقویت کند. در همین راستا، سعید زیبا کلام (برادر جناح مقابل صادق زیبا کلام)، اقدام به نگارش نامه سرباز خدمت قاضی القضات نموده و اعلام گلایه مندی در خصوص این پرونده نموده است که در ادامه متن منعکس گردیده است. در انتها مجددا از آقای اژه‌ای درخواست بازبینی حکم و از آقای حسینی همدانی، درخواست گذشت و رافت داریم. گام دوم انقلاب حساسیت‌های بسیار بالایی در اداره، امنیت و قضاوت دارد. محبت تان مستدام ان شاالله.

شعار سال: پیرو حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص صدور حکم قضایی مهیار تقی خانی، شاهد موضع گیری‌های عدیده عموما داخلی در خصوص این حکم بوده ایم. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، بدون ورود به حاشیه‌ها و بشکل مستقیم از امام جمعه محترم کرج، درخواست گذشت نمود. درخواستی که ان شاالله مورد توجه آن بزرگوار قرار خواهد گرفت و وساطت سربازان صالح امام عصر را نادیده نخواهند گذاشت.


عنوان گردید و ادعا شد که هیچ ارتباطی نیز بین همکاران این پایگاه خبری (صدر تا ذیل) با خبرنگار محکوم شده وجود نداشته و هیچ تائید و تکذیبی در خصوص رفتار ایشان هم مطرح نیست. صرفا اقتضائیات مربوط به گام دوم انقلاب و شرایط زمانی و ضرورت تقویت جریان رسانه‌ای کشور به منظور مقابله با موج نفاق و نفوذ ما را وادار به این وساطت از آن امام جمعه محترم و انعکاس نامه آقای سعید زیباکلام برای جناب آقای اژه‌ای نموده است.
هدف از انعکاس این نامه نیز افزایش حساسیت‌ها به بحث حمایت از رسانه‌ها توسط قاضی القضات است. مجددا عرض می‌شود، تقاضا می‌گردد و مشفقانه خواسته می‌شود که تضعیف رسانه در گام دوم انقلاب یعنی از دست دادن یکی از مهمترین سنگر‌های حفاظتی نظام. آقایان عزیز، سروران گرامی، والا مقام ها، اهمیت این سنگر آنقدر برای ما مهم است که منتظر کمک ننشسته و آستین همت شخصی بالا زده ایم. خانه و ماشین زیر پای خودمان را فروختیم، وام گرفتیم تا روی پای خودمان بایستیم و حفظ استقلال کنیم و راه را ادامه بدهیم. از هیچ کس هیچ انتظار حمایت مادی نداشته و نداریم. اعتقاد به راه، ما را در این مسیر نگاه داشت. اما هشدا‌رهای ما را بشنوید. راحت از کنار مخاطرات انقلاب، الزامات گام دوم و حمایت و حفاظت از حاکمیت نگذرید. فراهم سازی توانمندی حاضر، با خون دل محقق شده، شما را به شریعتی که پیرو آن هستید، هشدار‌های مشفقانه و دلسوزانه را جدی بگیرید.

سعید زیبا کلام در کانال تلگرامی خود نوشته است:

جناب آقای اژه‌ای! کماکان بگیر و ببند؟ این بار برای اهانت به ساحت مقدس امام جمعۀ کرج، حاج آقا حسینی همدانی؟ آقای اژه‌ای! به یاد می‌آورید حضرت آیت الله، آقای صادق لاریجانی، با چهار جوانمرد عدالتخواه شیرازی برای طرح چند سوال بی تیغ و تیشه از ساحت مقدس حاج آقا ایمانی، امام جمعۀ اسبق شیراز، چه برخوردی در سال ۱۳۹۵ کردند؟ آقای قاضی‌القضات! به یاد می‌آورید همان آیت الله، شاعر عدالت‌خواه آقا منصور نظری را برای مستندکردن فساد برخی از مقامات دادگستری چهارمحال و بختیاری چگونه به خاک سیاه نشاند؟

جناب آقای اژه‌ای! اینک خبرنگار آقای مهیار تقی‌خانی سوالی از امام جمعۀ کرج، حضرت حجت اسلام و مسلمانان آقای حسینی همدانی، کرده‌اند. آیا دستگاه قضا همچون دوره آقا شیخ صادق لاریجانی باید با وی رفتار کند؟ آقای اژه‌ای! فکر نمی‌کنید به نحو مهلکی در حال درجا زدن هستیم. در حالیکه فضای امروزه اصلا و ابدا هیچ شباهتی به سال‌های ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ ندارد؟ آقای اژه‌ای! ”و من یغلل یات بما غلّ یوم القیامه“.

سعید زیباکلام /تهران، ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

ورای متن نامه سعید زیباکلام، مسلما با بصیرت حقوقی- قضایی و اشرافیت امنیتی آقای اژه‌ای، همچنین رافت‌ها و گذشت حجت السلام حسینی همدانی و تذکرات و تعهدات قابل ارایه و اخذ از آقای مهیار تقی خانی، می‌توانیم شاهد پایان این داستان و دوری از فضای دشمن شادکن باشیم ان شاالله.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی سعید زیباکلام
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین