پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۹۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
تصاویر گوسفندان رهاشده در محوطه فرودگاه امام خمینی دست به دست می‌چرخید تا اینکه سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای در مورد آن توضیح داد.
شعار سال: سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای در ارتباط با حضور گله گوسفندان مشاهده شده در محوطه فرودگاه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه کرد.
در این اطلاعیه آمده است: ترانزیت دام‌ها از فضای هوایی یا حتی خاک سرزمینی کشور‌ها امری عادی و در چارچوب توافقات بهداشتی مقامات ذی‌صلاح کشور‌ها در سطح جهان در حال انجام است.
ایران و ترکیه طی سالیان اخیر با امضای تعدادی پروتکل‌های بهداشتی در عرصه بهداشت دام و فرآورده‌های خام دامی همکاری‌های نزدیکی داشته‌اند که از جمله این توافقات، اجازه ترانزیت دام از مسیر هر کدام از آن‌ها از مبدا یا به مقصد کشور ثالث است.
توضیحات دامپزشکی درباره فرود هواپیمای گوسفندان در فرودگاه امام
بنابراین گزارش، در همین ارتباط یک فروند هواپیمای باری «ایران ایر» با حدود ۱۸۰۰ رأس گوسفند که از ترکیه به مقصد قطر در حال پرواز بوده که به علت نقص فنی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) فرود اضطراری داشته و دام‌ها در راستای اعمال اقدامات مرتبط با رفاه حیوانات مدتی در محوطه مربوط به فرودگاه نگهداری و پس از رفع نقص هواپیما مجدد بارگیری و به سمت مقصد حرکت داده شده‌اند.
در همین ارتباط یکی از همکاران دامپزشکی استان تهران نسبت به بازدید از دام‌ها اقدام کرده که بر اساس گزارش وی، دام‌ها در وضعیت سلامت بوده و نشانه‌ای بالینی از بیماری نداشته‌اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۴۵۰۴۲، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
زبون بسته ها این ها هم پاشون به ایران باز شد!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
تا وقتي نظارتي رو اين دستگاه ها نباشه همين وضع ميمونه و سفره مردم براي ويژه خواري عده اي كوچيك ميشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا تا كجا ميخواين تقصير اين چيزهارو روي عوامل طبيعي بذاريم در صورتي كه اصلا اينور نيست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
واقعا من نميدونم چرا كشوري هستيم با اين سطح از اخبار عجيب غريب در جهان!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین