پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۵۳۳
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
برخی از کانال های تلگرامی مدعی شده اند که آقای رضا کاظمی تکلیمی ، رئیس ستاد آقای روحانی در شهرستان رودبار و عضو فعلی هیات مدیره بیمه ایراندارای بالغ بر 36 سال سابقه خدمت بوده و بازنشسته نشده است. به منظور ممانعت از هرگونه سو استفاده های احتمالی، تقاضای شفافیت توسط بیمه مرکزی، بیمه ایران یا سایر افراد ذی نفع و ذی صلاح را داریم .

شعار سال : کانال تلگرامی عصر پایداری با مخاطب قرار دادن سازمان بازرسی کل کشور، مدعی ارتباطات خارج از چارچوب بیمه مرکزی و وزارت اقتصاد با یکی از روسای ستاد‌های انتخاباتی رئیس جمهور که در حال حاضر عضو هیات مدیره بیمه ایران بوده، شده است.
این کانال تلگرامی مدعی شده است که بر اساس بند الف ماده ۲۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری حداکثر خدمت در دستگاه‌های دولتی با مدرک فوق لیسانس ۳۵ سال می‌باشد. با این وجود، آقای رضا کاظمی تکلیمی عضو هیات مدیره بیمه ایران که در انتخابات ریاست جمهوری گذشته ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان رودبار را بر عهده داشت، بر خلاف قانون ابلاغی خدمات کشوری همچنان قصد اشغال جایگاه مهم هیات مدیره‌ای بزرگترین شرکت بیمه‌ای کشور را دارد.
مطابق بخشنامه شماره ۳۸۳۶۸۹ مورخ ۹۸/۷/۱۴ مدیریت خدمات کشوری در صورت عدم صدور حکم بازنشستگی برای کارکنان بالای ۳۵ سال، شماره مستخدم در سامانه کارمند ابطال می‌گردد. با توجه به اینکه آقای رضا کاظمی تکلیمی بیش از ۳۶ سال سابقه کار دارد با کدام مجوز قانونی هنوز در استخدام دولت بوده؟ و آیا این یک قانون شکنی آشکار یا کم توجهی مشهود، توسط وزارت اقتصاد و دارایی و بیمه مرکزی نیست؟
لازم به ذکر است با توجه به اینکه ماموریت کاظمی تکلیمی از آبانماه سال ۹۸ به اتمام رسیده با کدام مجوز قانونی ادامه ماموریت برای وی صادر شده تا بازنشسته نشود و حقوق دریافت نماید؟ و با توجه به قانون فوق چرا شماره مستخدم نامبرده در سامانه کارمند ابطال نگردیده است؟
برای جلوگیری از هرگونه شایع سازی و تخریب و به منظور شفاف سازی افکار عمومی، درخواست ارسال و انعکاس توضیحات از کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان را داریم.


اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
1
خدایی اینهمه جوان با استعداد و نخبه داریم اون وقت از مدیران بازنشسته باید دوباره استفاده بشه ؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
1
واقعا وقتی ادم میبینه شعار سال داره با نهایت قو پیگیری حقوق مردم رو میکنه و مسئولین رو تحت فشار میذار حض میکنه! ایشون چرا دوباره به کار گیری شدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
1
0
خیلی از مدیران در این زمینه وجود دارن که بعد از بازنشستگی هنوزم هستن و دارن از وجودشون بهره مند میشن
خجسته
Germany
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
1
1
شما بیخود اسم یکی رو نمیارین! حالا ببین کجا جلوی حامیای شما وایسادن که میخواین اینطوری تخریبش کنین! این فیلم بازی کردنا قدیمی شده!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
گزارش فوق یک پرسش کارشناسانه را مطرح می کند. چرا فردی با ۶۰ سال سن و ۳۶ سال خدمت همچنان بازنشست نشده است؟
چرا شما به جای فرافکنی، پاسخی منطبق بر قوانین و مستندات حقوقی بیان نمی کنید تا همه از ابهام و تردید خارج شویم؟
طبق قانون حضور ایشان در دولت به عنوان کارمند غیر قانونی است؟ ولی جالبه که در همین شرایط پست می گیرند و مدیرعامل هم می شوند! آن هم کسی که حتی یکبار هم مدیر عامل و نفر اول اجرایی نبوده است. یعنی یک فرد سالمند فاقد تجربه و تخصص!
مگر ما مدیر جوان توانمند نداریم؟!
حالا حواشی مربوط به گرفتن وام های نجومی در بیمه ایران و زد و بندهایش که بماند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
به همون دلیل که امام علی (ع) و سایر ائمه از دست درازی به بیت المال چون شمع می سوختند؛ خون گریه می کردند و می فرمودند که اگر بیت المال را ولو مهریه زنان تان و ... کرده باشید؛ می یابم و به مسلمین باز می گردانم. شما هم تو جبهه حق باش و اگر نیستی؛ لااقل تو جبهه باطل نباش. ایشان نجومی بگیر بیمه ایران است. ایشان بازنشسته است و حضورش در دولت یعنی گرفتن حقوق حرام. ایشان صورتجلسه هایی بر خلاف مصالح ملت و کشور امضا کرده اند. ایشان در حال گرفتن دکترای رانتی هستند. ایشان با ظاهر شرعی و رفتار و منش غیراخلاقی، دین و ایمان و باور مردم را نشانه رفته اند. ایشان ... به من نه ولی به خودت جواب بده و به جبهه حق و ملت شریف ایران بپیوند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
1
آقای کاظمی بازنشسته و نجومی بگیر هیات مدیره بیمه ایران است. هیچ تخصصی در حوزه بیمه نداشته و یه دفعه بعد از اعاده به خدمت سر از اونجا درآورده. صرفا چون سیاسیه. یک بار بازنشست شده و بدون اینکه متخصص باشه؛ برگشته سر کار. الانم ۳۷ سال سابقه خدمت داره. جدیدا رفته با رانت دکتری بخونه که مشکل بازنشستگیش رو حل کنه ولی نمی دونه که مشکل بالای ۳۵ سال خدمت با دکتری حل نمیشه. تازه هنوز هم نگرفته. به دانشگاهش هم فشار آورده که زودتر مدرکش رو بدن. یعنی هم با رانت رفته سر کلاس نشسته و هم با رانت میخواد فارغ التحصیل بشه. هیچ سابقه اجرایی و مدیرعاملی نداره ولی گویا قحط الرجاله و قراره مدیرعامل صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی بشه. آقای دژپسند وزیر اقتصاد یک پیرمرد ۶۰ ساله با ۳۷ سال سابقه و فوق لیسانس و در حال گرفتن دکتری رانتی که وام نجومی گرفته و به بیت المال دست اندازی کرده رو شایسته تر از مدیران جوان لایق و متخصص و پاکدست و با دکتری واقعی می دانند! جای بسی تامل است!
پاسخ ها
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
چی شده انقد میسوزی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
آبو بریز همونجا که میسوزه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
1
1
گویا امضای صورتجلسه ای با موضوع پس گرفتن شکایت بیمه ایران از مهدی رباطی آقازاده احمد رباطی (مدیر عامل ؟؟؟ بورس بیمه ایران) توسط آقای کاظمی عضو سابق هیات مدیره بیمه ایران منجر به دادن دستخوش و پاداش توسط جناب آقای دژپسند وزیر محترم اقتصاد به ایشان شده و آقای کاظمی بازنشسته را بدون هیچ سابقه مدیرعاملی به عنوان مدیرعامل صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی منصوب کرده اند. از طرفی،گویا عدم امضای صورتجلسه مذکور توسط آقای رضایی هم منجر به برکناری وی از سمت مدیر عاملی بیمه ایران شده است! صورتجلسه مذکور محرمانه نیست و به راحتی در دسترس همگان قرار دارد. اگر در بخش نظرات امکان الصاق فایل وجود داشت؛ حتما متن صورتجلسه و امضاها را جهت مستند بودن مطالب فوق، قرار می دادم.
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
1
لیسانسیه تاریخ و ارشد علوم اجتماعی، مدیر شده؟! لطیفه خنده دارتر از این؟! احتمالا برای ارتقا سطح پژوهش در مورد تاریخ سازمانها و مناسبات اجتماعی در آنها، مدیر شده! با خودش گفته با یه تیر دو نشون می زنم. یکی به جای نشستن تو خونه و شنیدن غرغرهای زنم در دوران بازنشستگی، یه حقوق بالایی می گیرم و گور بابای قوانین بازنشستگی و یکی هم یه تیم تحقیقاتی درست می کنم تا در مورد قوانین و پدیده های اجتماعی حاکم بر سازمان ها که منجر به گزینش فرد بی ربط و دارای رانتی مثل من به عنوان مدیر یک سازمان می شه؛ تحقیق کنن و به نام من کتاب بنویسن و من بعد از بازنشستگی باهاش پز میدم و میرم این دانشگاه و اون دانشگاه تدریس می کنم و دم از سیستم های شایسته سالاری و انتخاب احسن می زنم. دمت گرم. مدیریت نوش جونت. می تونی؛ حالشو ببر.
احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
1
2
سلام حتما به وجود همچین شخصی به مملکت احتیاج هست که بازنشسته نمیکنند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
احمدی جان سلام. خدایی حرفت غیرمنطقیه دیگه. آخه کشور چه احتیاجی به همچین مدیری داره؟! من که ایشون رو نمی شناسم. بقیه موارد رو هم نمی دونم و باید سازمان بازرسی و دستگاه قضایی بررسی کنه ولی دیگه نیرویی با لیسانس تاریخ و دو بار بازنشسته، چه گلی میخواد به سر کشور بزنه؟ هر گلی هم بوده که تو این سی و اندی سال خدمت زده.
داوود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
0
1
روشنگری مطبوعات جواب داد. دولت مردمی و مقتدر رئیسی اقدام کرد. وزیر شجاع اقتصاد جناب آقای خاندوزی، آقای کاظمی را برکنار کرد و به عواقب این تصمیم درست و هجمه هایی که ایشان به راه خواهند انداخت؛ توجهی نکرد.
البته امیدواریم که بعد از بازنشستگی هم دوباره به عنوان مشاور و ... به کار گمارده نشوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین