پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۵۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
داورزنی کرسی ریاست منطقه آسیای مرکزی و نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا را از دست داد.
شعار سال: در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ بود که محمدرضا داورزنی از سوی هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا رسماً به عنوان نایب رئیس و رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب و معرفی شد.

وی از آن زمان تاکنون در این سمت فعالیت کرد تا اینکه اجلاس مناطق کنفدراسیون آسیا، روز چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار شد. ریاست وبینار منطقه آسیای مرکزی برعهده ریتا سوبوو از اندونزی بود. داورزنی در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد منطقه آسیا مرکزی در دوره زمانی ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ ارائه و برنامه‌های سال ۲۰۲۱ را نیز تشریح کرد.

سپس رای‌گیری برای انتخاب سه نماینده منطقه آسیای مرکزی در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا انجام شد و رئیس فدراسیون ایران با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده نخست این منطقه، عضو هیات رئیسه AVC شد. یرمک از قزاقستان و عتیق‌الاسلام از بنگلادش، دیگر افرادی هستند که با کسب آرا به عنوان نماینده آسیای مرکزی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا شدند.

نکته جالب ماجرا اینجاست؛ داورزنی که پیش از این به عنوان رئیس منطقه آسیای مرکزی و نایب رئیس کنفدراسیون آسیا فعالیت می‌کرد، با از دست دادن کرسی خود به یک عضو معمولی تنزل پیدا کرد و جایگاهش در نایب رئیسی آسیا هم از دست رفت. حال اینکه او برای حضور در این جایگاه اقدام کرده بود یا خیر، سوالی است که شاید شخص وی بهتر بتواند به آن پاسخ دهد.
 
نایب رئیسی آسیا از داورزنی گرفته شد+سند
 
به هر حال چه داورزنی برای حضور در این سمت اقدام کرده باشد و رای نیاورده باشد و چه اقدام نکرده باشد، یک نقطه منفی در دوران ریاست او به شمار می‌رود. او چندی پیش و زمانی که در سوئیس به سر می‌برد با آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی و فابیو آزوِدو مدیرکل فدراسیون جهانی هم دیدار و گفتگو کرد، اما گویا تمام این اتفاقات نتوانست موجب شود تا جایگاه قبلی خود را حفظ کند.

در دورانی که وضعیت ورزش ایران در بعد بین المللی شرایط چندان خوبی ندارد، هر کرسی در آسیا و جهان می‌تواند یک برگه برنده باشد، اما مشخص نیست که چرا مدیران ما به راحتی چشم روی این موضوعات می‌بندد و تلاش می‌کنند با جهت دهی در انتشار اخبار افکار عمومی را فریب دهند!
 
نایب رئیسی آسیا از داورزنی گرفته شد+سند
 
در حال حاضر محمد لطیف از مالدیو به عنوان رئیس منطقه آسیای مرکزی انتخاب شده است. رئیس فدراسیون والیبال پیش از این همیشه از حضور موفقش در میادین بین المللی صحبت می‌کرد و مدعی بود که به واسطه آن‌ها همیشه حواسش به این ورزش هست، اما حالا گویا ورق برگشته و اوضاع چندان خوب به نظر نمی‌رسد.
 
شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فارس،تاریخ انتشار:2آبان1399،کدخبر:13990730001182،www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
وقتی حمایت های لازم رو حتی از درون کشور هم ندارن انتظار دارید خارجی هاروشون حساب باز کنن؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
به راحتی عنوان هارو میدیم به کشور های دیگه و فکر نفوذمون در سازمان های بین والمللی نیستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
مدیریت خیلییی قوی داشتن نمی‌دونم چرا آدمهای کار بلد وزود عوض میکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
واقعا همیشه حتی برای کسب عنوان های خارجی هم حسد و بخل داریم و نمیخوایم یک ایرانی این سکو هارو از ان خودش کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
واقعا موافقم با نظرات مردم ما خودمون هم چشم نداریم موفقیت کسی رو ببینیم تو ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین