پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه استانداران مسئول پدافند غیرعامل استان‌ها بوده و به تأیید حضرت آقا رسیده است گفت: در سال‌های گذشته ساختار‌های استانی و روابط نظامی و انتظامی تنظیم و به استانداران ابلاغ شده است.

شعار سال: سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با شوراهای پدافند غیرعامل سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور استانداران برگزار شد با تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: تعامل بسیار موثری بین وزارت کشور و سازمان پدافند غیرعامل وجود دارد.

وی با بیان اینکه تهدیدات پیش روی کشور الگوهای جدیدی از تهدیدات هستند و تهدیدات امروز، مردم محور شده است گفت: هر سناریویی که علیه کشور طراحی می‌شود محاسبات دشمن علیه مردم است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه طرح‌های دفاعی و نظامی در بخشی پیگیری می‌شود و الگوی تهدید در بخش دفاعی رویکرد خاص خود را دارد افزود: باید بتوانیم از مردم محافظت کرده و نیازمندی‌های آنها را در زمان تهدید تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه استانداران مسئول پدافند غیرعامل استان‌ها بوده و به تأیید حضرت آقا رسیده است گفت: در سال‌های گذشته ساختارهای استانی و روابط نظامی و انتظامی تنظیم و به استانداران ابلاغ شده است.

سردار جلالی با اشاره به اینکه استان‌های هسته‌ای کشور پنج استان هستند که ساز و کارهای پیامدهای نشست هسته‌ای به آنها اعلام شده است افزود: نظام پدافند شهری که نوع آن با سیاست‌های دفاعی متفاوت است در قالب یک سند و نقشه راه به استان‌ها داده شده است.

وی با بیان اینکه دفاع از مردم در شرایط تهدید و بحران یک اصل بوده که وظایف دستگاه‌های اجرایی است گفت: نظام آمادگی عملیاتی و رزمایش‌ها نیز طراحی شده و در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه استانداران مسئولیت سنگینی در اجرای پدافند غیرعامل در استان‌ها به عهده دارند افزود: برای 31 استان طرح جامع پدافند غیرعامل استان با همکاری استان‌ها در حال تهیه است و امسال طرح جامع 18 استان تصویب و نهایی شده است.

وی با بیان اینکه مخاطرات و ضعف‌های استان‌ها در پدافند غیرعامل شناسایی و احصا شده است و انتظار می‌رود در برنامه‌ریزی‌های استانی رفع نواقص در دستور کار و اولویت قرار بگیرد گفت: مطالعات 52 شهر بالای 200 هزار نفر جمعیت در کشور نیز در حال انجام است که مطالعات بیش از 40 شهر آماده شده است.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 آبان ۱۳۹۹، کد خبر: -، tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اینطور که میکن کشور داری این ها تو دوره جنگ خیلی بهتر از الان بوده الان هم باید مثل همون موقع به داد مردم برسن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
برای این باید ها دولت باید دست خودش رو تو دست مردم بذاره و همه باهم برای تامین این نیاز ها بجنگیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
قبل از تامين بايد اين هارو شناسايي كرد وگرنه به مشكل جدي برميخوره اين تامين نياز ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
0
0
پدآفند غیرعامل در آینده اهمیت بیشتری هم پیدا میکنه همین کرونا از نمونه هاشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین