پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۷۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
تصاویر ماهواره‌ای تازه‌اى منتشر کرد که نشان می‌دهد که ایران ساخت و ساز در تأسیسات هسته‌ای نطنز را آغاز کرده است. این تصاویر در حالی آشکار شد که آژانس هسته‌ای سازمان ملل متحده اذعان کرد تهران در حال ساخت یک کارخانه مونتاژ سانتریفیوژ پیشرفته زیرزمینی است که آخرین آن در حمله خرابکاری گزارش شده در تابستان گذشته منفجر شد. به نظر می‌رسد ساخت و ساز این تاسیسات در روزهاى واپسین و جنجالى انتخابات آمریکا صورت می‌گیرد.
شعار سال:تصاویر ماهواره‌ای تازه‌اى منتشر كرد كه نشان می‌دهد که ایران ساخت و ساز در تأسیسات هسته‌ای نطنز را آغاز کرده است. این تصاویر در حالی آشکار شد که آژانس هسته‌ای سازمان ملل متحده اذعان کرد تهران در حال ساخت یک کارخانه مونتاژ سانتریفیوژ پیشرفته زیرزمینی است که آخرین آن در حمله خرابکاری گزارش شده در تابستان گذشته منفجر شد.به نظر می‌رسد ساخت و ساز اين تاسيسات در روزهاى واپسين و جنجالى انتخابات آمريكا صورت می‌گيرد.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی دیدار نیوز
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
انشتار این اخبار به سازمان ملل قطعا توسط افرادی خرابکار صورت میگیره وحتی میتونه مقدمات جنگ به ایران رو اماده کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین