پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۶۲۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
درست است که سریال است و داستان. اما داستان‌ها بعضا پشت پرده‌هایی هم دارند. به تصویر کشیدن و مربوط دانستن چنین داستان‌های رسوائی به نیرو‌های امنیتی، می‌تواند برای این نیرو دردسر‌های احتمالی برون مرزی بواسطه سو استفاده‌های احتمالی رسانه‌های معاند و تخیلات اتاق‌های فکر دشمن، ایجاد کند. کافی است قاعده این همانی را پیاده سازی کنند. ضمن عرض خسته نباشید خدمت کادر مدیریتی این سریال، تقاضای رعایت بیشتر برخی از ملاحظات وجود دارد.
شعار سال:داستان ، داستان کشته شدن خاوری توسط نیروهای وزارت اطلاعات ایران در کانادا است . در قسمت دوم سریال «خانه امن» که با موضوع تلاش های نیروهای گمنام امام زمان (عج) و اقدامات دستگاه های امنیتی ، از شبکه یک سیما درحال پخش است، در سکانس ابتدایی قسمت دوم ،شخصی که در فیلم نیز اسمش خاوری است و در ویلای شخصی اش در کانادا زندگی می کند توسط یکی از نیروهای وزارت اطلاعات ایران ( واجا ) کشته می شود.

برخی از رسانه ها تحلیل نموده اند که این هشداری جدی از طرف نیروهای امنیتی ایران به مفسدینی است که به خارج از کشور فرار کرده اند . باید بدانند که در رصد و اشراف کامل نیروهای اطلاعاتی هستند و در صورت لزوم با آنها با اشد مجازات برخورد خواهد شد و ... .

ضمن احترام به حس میهن دوستی و فسادستیزی این دسته از همکاران رسانه ای و تشکر از کادر اجرایی و مدیریتی این سریال، باید بیان نمود که به تصویر کشیدن این صحنه ها در حوزه امنیت آنهم برون مرزی ، بیشتر شبیه نوعی شوخی است . روش ها و اقدامات امنیتی برون مرزی، الزاما تیم محور، چند لایه ، چند پوششی ، دارای هماهنگی های امنیتی- قضایی آنهم در سطوح فرا ملی ، هماهنگ با حوزه های حاکمیتی و دیپلماتیک کشور و ....  ، است. لذا چنین تصویر سازی از آن عمق از فعالیت ها ، می تواند تخریب کننده و یا بعضا عاملی برای سو استفاده رسانه ها و اتاق های فکر معاندین نظام باشد.

سربسته و در حد نیاز ، به مواردی اشاره شد که مشاوره طلبی رسمی در خصوص آن با تشکیلات امنیتی کشور، حتما منجر به ارایه توضیحات تکمیلی و دلچسب تر شدن کار و زحمات عوامل تهیه این سریال خوب، می شود.
 
تعداد بازدید : 8


پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال تلگرامی اخبار خاص
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
خیلی حرکت بدی بود برای چی باید تو فیلم اینکارو بکنید اگر راست میگید برید در واقعیت این کاررو رقم بزنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
معلوم نیست این سریال به دستور چه کسایی داره ساخته میشه اما این تهدید ها بیستر خاوری رو میخندونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
باید در ساخت فیلم های این چنینی خیلی بیشتر دقت کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین