پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۷۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
اصلا چه کسی ایشان را به برنامه زنده تلویزیون دعوت کرده است، آنهم به اسم کارشناس؟ طرف یا چندان پرته و از حداقل اطلاعات و تحلیل سیستم بی بهره که دعوت کردنش جای سوال دارد و یا آنقدر زرنگ که افکار عمومی را به ریشخند گرفته است. وکالت نامه قابل استعلامه عزیز. اگر دسترسی به اطلاعات هم نداری، برو بزرگترت رو بیار. در یک کلام، جمع کنید این بازی سرتاسر کثافت ریشخند کننده به ریش مردم را. ظرف یک هفته می‌توان به شماره شناسنامه نداشته پدر بزرگ پدر جد بانی این کار رسید.
شعار سال: ماجرای واردات ۷۳۰ پورشه با کارت بازرگانی یک زن نیازمند! قصد ما توهین کردن نیست. اما چرند گویی شاخ و دم ندارد. فساد کرده اند و آقای به اصطلاح کارشناس از روی کم اطلاعی یا زرنگ بازی، دارد ماله کشی می کند ، پرت گویی در پیش گرفته و به چرند گویی افتاده است. اگر نمی توانی به این سوالات ساده پاسخگو باشی( حتی اگر در حوزه اختیارات شما نباشد) ، چرا دعوت حضور در برنامه را پذیرفته ای؟ اصلا مدیر اون برنامه و کارشناس های برنامه، چرا از شما دعوت کردند؟

لطفا نمک بر زخم مردم و خشم ناشی از دیدن این گونه فسادها نپاشید.
 
تعداد بازدید : 19
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
کارشناس هادر این زمینه دارن دروغ میگن برای اینکه نونشون در این دروغ گفتن هاست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
واردات این خودرو ها میتونن بازار خودروی ایران رو دچار چالش خوبی بکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین