پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
: برعکس تصورات باطل برخی از مدیران مالیاتی که معتقدند، کارفرما قصد فرار مالیاتی دارد، باید عرض شود که خیر، کارفرما با میل و رغبت تمام حاضر به پرداخت مالیات است. مشروط به آنکه، مالیات ستانی درست انجام شود، اختیارات نامناسب از ممیزان گرفته شود، اشتباهات شکلی کارفرما سبب رفتار‌های مغول وار و سو استفاده حداکثری برخی از ممیزان مالیاتی جهت فشار بر کارفرما نشود و. هر چند که این بلبشوی حاکم در حوزه مالیات ستانی به زودی جمع خواهد شد، اما چه بسیار افرادی همانند شکر الله کاظمی که قربانی این نظام مالیاتی شده اند.
شعار سال: قسمت ۱۹۵ بدون تعارف به حکایت و ماجرای تولیدکننده‌ای که ۹۰ هزار متر کارخانه و چندهزار نفر کارگر، اما به خاطر اشتباهی که خود او هیچ نقشی در آن نداشت مدتی است چراغ کارخانه اش خاموش شده، اما همچنان دغدغه تولید دارد و اشتغال آفرینی برای کارگران.
 
او معتقد است گره اقتصادی کشور در داخل با دستان توانمند متخصصان ایرانی بازشدنی است. می‌بینیم و می‌شنویم روایت زندگی خداشکر کاظمی تولید کننده و کارآفرینی ایرانی.
 
تعداد بازدید : 179
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 16 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:2899577، iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
0
0
همه شركت ها يك مشاور حقوقي مالي خوب ميخوان تا اينطور به فنار نرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
انقدر به تولیدی ها و کارخانه ها چه از لحاظ قیمت برق و گاز و چه از لحاظ مالیاتی دارن فشار میارن که مجبور به تعطیلی شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین