پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
در نوعی پولتیک مدیریتی و بهره گیری از خلا قانونی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعنوان سرپرست حراست وزارت ورزش انتخاب شد. وفق قانون، سرپرست می‌تواند در یک دوره سه تا شش ماهه، حضور داشته باشد و از طرف دیگر، سرپرستی هم شغل محسوب نمی‌شود (شمول دو شغله بودن). سوال اینجاست که چه ضرورتی برای این کار توسط سلطانی فر احساس شده است؟
شعار سال:وزیر ورزش و جوانان در حکمی «جعفر سمیعی زفرقندی» را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل حراست منصوب کرد. سمیعی قبل از انتقال به باشگاه پرسپولیس، مدیرکل حراست این وزارتخانه بود.

بنظر می رسد که سلطانی فر در نوعی بهره برداری مدیریتی از خلا قانونی موجود ( موضوع غیر متعارفی که غیر قانونی نیست و قانون در این خصوص سکوت کرده است) ، اقدام به زدن حکم سرپرستی حراست و احتمالا تمدید آن برای دوره سه ماهه دیگر را دارد.

سوال اینجاست که چرا باید این حرکت صورت پذیرد. آیا ماموریت یا ماموریت های خاصی برای آقای سمیعی در نظر گرفته شده است؟

 آیا آقای سمیعی ، توانمندی خاصی دارند که در دیگران نمی توان سراغ داشت ؟

آیا بحث درون سازمانی خاصی پشت این انتصاب دنباله گیری می شود ؟
.....
به هر حال به منظور عدم ایجاد هرگونه شائبه ، ضروری است که روابط عمومی وزارت ورزش و امور جوانان، اقدام به شفاف سازی این موضوع کند. منتظر دریافت و انعکاس توضیحات هستیم.
 

 اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
ورزش و جوانان خیلی وقته کنترل خودش رو از دست و کرونا هم مزید بر علت شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین