پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۰۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
ظاهرا احمد مددی روز‌های پایانی عمر مدیریتی خود را در باشگاه استقلال سپری می‌کند و مشخص نیست چطور فردی که آینده مدیریتی وی در استقلال در ابهام قرار داشته و به احتمال زیاد رفتنی است با این انتصاب‌های پر سروصدا آینده استقلال را مورد تهدید قرار می‌دهد.
شعارسال: روز گذشته و با اعلام احمد مددی، سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال، محمدرضا نصرتی به‌عنوان مشاور اجرایی باشگاه استقلال منصوب شد. در همان ساعات ابتدایی انتشار خبر هجمه بی‌سابقه‌ای علیه نصرتی در فضای رسانه‌ای و مجازی به‌وجود آمد و نکته عجیب اینکه بسیاری از هواداران و افرادی که نصرتی را می‌شناختند از وی به‌عنوان یک پرسپولیسی یاد کرده و این انتصاب مددی را موجب تعجب دانستند.

در این بین و بعد از حضور پر سروصدای سعید عزیزیان دروازه‌بان و مربی سابق پرسپولیس در جمع استقلالی‌ها به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم و همچنین علی شجنی، ماساژور سابق پرسپولیس که پیش از این با کری‌خوانی‌هایش در فضای مجازی برای استقلالی‌ها خبرساز شده بود حالا با حضور نصرتی به‌عنوان یک مسئول دیگر که به پرسپولیسی بودن متهم است به نظر می‌رسد جمع سرخ‌ها در این باشگاه تکمیل شده است که خشم هواداران اسقتلال را در پی داشته، با این حال نکته جالب توجه این است که از نصرتی به‌عنوان یکی از اقوام و خویشان حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال نام برده می‌شود.

این درحالی است که ظاهرا احمد مددی روز‌های پایانی عمر مدیریتی خود را در باشگاه استقلال سپری می‌کند و مشخص نیست چطور فردی که آینده مدیریتی وی در استقلال در ابهام قرار داشته و به احتمال زیاد رفتنی است با این انتصاب‌های پر سروصدا آینده استقلال را مورد تهدید قرار می‌دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از فرهیختگان، تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۹۸۶، www.farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
این روزها به شدت داره به این دو تیم سخت و بد میگذره امیدوارم یه چاره ای اندیشه بشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
فامیل بازی چه زمانی دست از سر مملکت بر می دارد؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
هميشه در ايران همين بوده و در حق كساني كه شايسته اون امر بودن جفا شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین