پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۶۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
نماینده، ولی فقیه و رئیس کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: حوزه و آموزش و پرورش هر دو دغدغه تربیت نسلی متعهد، اخلاقی و تراز انقلاب را دارند، بنابراین باید در این عرصه تلاش و همکاری بیشتری داشته باشند.
شعار سال: آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نشست مشترک و مجازی کمیته همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان مرکزی با مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاریها اظهار کرد: جایگاه، عظمت و بزرگی آموزش و پرورش و حوزه های علمیه، روحانیون، مربیان و معلمان نقش آفرین بر کسی پوشیده نیست لذا باید هر دو نهاد علمی و انقلابی از ظرفیت های یکدیگر بهره مند شوند.

او افزود: بنیادی ترین، مؤثرترین و راهبردی ترین هدفی که این دو نهاد انقلابی می توانند داشته باشند تربیت انسان هایی کارآمد، باکفایت، باکمالات اخلاقی و معرفتی بر اساس آموزه های اسلام و انقلاب است.

رئیس کمیته همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: این دو نهاد مقدس هرچه بتوانند با برنامه ریزی عمیق، دقیق، کاربردی، منسجم و محتوای عمیق اعتقادی و دینی باورهای نسل جوان و نوجوان را تقویت کنند، به همان اندازه آینده نظام و انقلاب را بیمه و نسلی تراز آموزه ها و الگوهای انقلاب اسلامی تربیت می کنند.

او خاطرنشان کرد: وقتی هدف و معیار آموزه های دینی و معرفتی شد، نسل پیش رو را همانند مطهری ها، بهشتی ها، رجایی ها ، باهنرها، چمران ها و قاسم سلیمانی ها را تربیت می کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنان خود بر تعامل و ارتباط مستمر خانواده ها با مدارس تأکید کرد و افزود: هر چقدر ارتباط میان اولیا و مربیان تقویت شود و این دو کانون محوری تعامل داشته باشند ، شخصیت فرزندان با معیار و الگوهای منسجم تری رشد و نمو خواهد کرد.

امام جمعه اراک گفت:شیوع ویروس منحوس کرونا نشان داد نمی تواند موجب فراموشی علم آموزی و تعلیم و تربیت باشد ، لذا به کارگیری فضای مجازی این ظرفیت را تقویت کرد و علی رغم فضای مخربی که فضای مجازی دارد این تهدید را به فرصت مبدل ساختیم که امیدواریم به زودی شاهد بهبود شرایط باشیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 18 آبان 1399، کد خبر: 1042548،  www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
کتاب های دینی مدارس واقعا ضعیف و بد عمل کردند برای تشویق دانش آموزان ابتدا باید این کتاب ها رو تغییر داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین