پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۱۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵
مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران: فرایند ثبت تمام خدمات درمان شامل خدمات هفت‌گانه درخواست‌محور شده است و امکان ثبت درخواست برای سه خدمت ارتز و پروتز، خدمات لوازم مصرفی و خدمات تجهیزات پزشکی و توانبخشی فراهم شد.

شعارسال: علیرضا امینی ضمن اعلام این خبر و تشکر از معاونت بهداشت و درمان و اداره کل درمان و توانبخشی  بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای تولید سامانه الکترونیک، گفت: فرایند ثبت تمام خدمات درمان شامل خدمات هفت‌گانه درخواست‌محور شده است و امکان ثبت درخواست برای سه خدمت ارتز و پروتز، خدمات لوازم مصرفی و خدمات تجهیزات پزشکی و توانبخشی فراهم شد.

امینی اضافه کرد: باتوجه به اینکه ۴ خدمت دیگر در حوزه درمان ماهیتاً قابلیت برخط شدن ندارند، لذا الکترونیکی سازی در این حوزه به شکل کامل محقق شده است.  

مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران «بررسی مشمولیت فرد بر اساس پارامترهایی چون ضایعات جانبازی، سوابق خدمات دریافتی و... به‌صورت هوشمند»، «بارگذاری مدارک به‌صورت الکترونیکی توسط متقاضی»، «صدور کد پیگیری و قابلیت پیگیری مراحل درخواست از طریق سامانه» و «اطلاع رسانی مراحل اقدامات از طریق پیامک و کارپوشه ملی ایرانیان به متقاضی» را از ویژگی‌های این سامانه اعلام کرد.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
خداخیرتون بده توی این اوضاع آلودگی و کرونا این بندگان خدا رو راهی ادارات نکنین
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین