پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۴۸۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» به مدت ۱۰ روز در خانه هنرمندان برگزار می‌شود
شعار سال: مجموعه همکاری‌های یک سال گذشته مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با هنرمندان در قالب ۱۳ عنوان و مجموعه متفاوت در هفت گالری خانه هنرمندان به نمایش عمومی و مجازی گذاشته شده است.
 
غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با شهر، درباره نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» بیان کرد: در این نمایشگاه بیش از ۳۵۰ اثر کاریکاتور، پوستر، اسکیس و عکس در کنار یکدیگر گردآوری شده اند که حاصل بهترین آثاری است که در یک سال گذشته به سفارش مرکز ارتباطات در موضوعات مختلف شهری سفارش داده شده و برگزیده آن‌ها به اکران عمومی هم رسیده‌اند.
 
او ضمن اشاره به ورود موج سوم بیماری کرونا و تشدید این بیماری، گفت: این نمایشگاه به صورت مجازی عکاسی و فیلمبرداری شده است و همزمان با انتشار کاتالوگ مکتوب آن و لینک بازدید آن از فردا -٢٤ آبان- همزمان با افتتاح نمایشگاه در اختیار عموم قرار می‌گیرد.
 
محمدی با بیان اینکه نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» از جمعه ۲۳ آبان تا ۴ آذرماه قرار بود مورد بازدید قرار بگیرد، هم‌اکنون مجازی شده است، افزود: این نمایشگاه برای هر زمانی می‌تواند از هر جا توسط علاقه مندان به هنر و موضوعات و مسایل شهری و عموم شهروندان مورد بازدید قرار بگیرد.
 
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در پایان بیان کرد: لینک بازدید مجازی نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان به نشانی Http://tehran.tdaa.ir که از امروز همزمان با افتتاح نمایشگاه، قابل بازدید و مشاهده برای عموم خواهد بود.
 
«تهران از منظر هنرمندان» گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان با موضوعاتی پیرامون شهر تهران است که حاصل همکاری‌های مشترک و تنگاتنگ هنرمندان با موضوعات شهری طی یک‌سال گذشته است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه خبری تحلیلی شهر  ، تاریخ انتشار:   23 آبان  1399  ، کدخبر: 6187 ،www.shahr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
الان تو دوره کرونا صلاحه برگزاری چنین نمایشگاه هایی؟ به نظر من که سلامت مردم از همه چی مهم تره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
0
0
این عکس ها باید بتونن زمینه های رشد و ارتقا رو در فرهنگ ایرانی اسلامی ما فراهم کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
براي من هم عجيبه كه چطور شهرداري تهران تو اوج كرونا مجوز داده به اين ها براي برگزاري نمايشگاه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
اين گالري ها نبايد تو دوره كرونا اغاز به كار كنن بايد بهتر از اين ها باهاشون برخورد ميشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین