پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۷۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۲۱ محدوده معدنی این استان آذر ماه امسال از طریق سامانه کاداستر برای سرمایه‌گذاران جدید آزادسازی می‌شود.
شعار سال: عباس جرجانی روز شنبه افزود: طرح آزادسازی محدوده‌های معدنی اکتشافی استان از دوم آذرماه امسال ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

وی وسعت این محدوده‌های معدنی را یکهزار و ۹۲۴ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این محدوده‌های معدنی در سامانه اینترنتی کاداستر معادن به آدرس http://cadastre.mimt.gov.ir درج شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه معدن می‌توانند از روز یکشنبه دوم آذر با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت درخواست و پیگیری‌های بعدی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: هرگونه ثبت محدوده اکتشافی بر اساس مفاد قانون معادن و آئین‌نامه اجرایی مربوطه است و متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه کاداستر معادن و اخذ گواهینامه صلاحیت فنی و مالی از سازمان نظام مهندسی معدن، متناسب با امتیاز اخذ شده نسبت به ثبت محدوده اقدام کنند.

جرجانی اظهار داشت: بلوک سه پهنه لوت شمالی مربوط به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در استان، نیز ۲۷ آبان ماه (روز سه شنبه) برای سرمایه‌گذاران حوزه معدن آزادسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه وسعت این پهنه ۷۰۵ کیلومتر است ادامه داد: متقاضیان می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود از ساعت ۱۱ روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه جاری از طریق سامانه کاداستر اقدام کنند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: امسال ۵۸ فقره مجوز معدنی در استان صادر شده که زمینه اشتغال ۸۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

وی گفت: از این مجوزهای معدنی، ۱۴ فقره پروانه بهره‌برداری معدنی، ۹ فقره گواهی کشف و ۳۵ فقره پروانه اکتشاف بوده است.

جرجانی اظهار داشت: پروانه‌های اکتشاف معدنی در مساحت حدود ۲۶۴ کیلومتر مربع صادر شده است و برای عملیات اکتشاف مواد معدنی مربوطه ۱۶۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تن ذخیره قطعی مواد معدنی جدید نیز با هزینه کرد ۲۲ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال در بخش گواهی کشف‌های صادره شناسایی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: با صدور ۱۴ فقره پروانه بهره‌برداری معدنی، ۱۳۵ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در استان صورت گرفت.

وی عنوان کرد: امسال ۱۰ فقره پروانه بهره برداری معدنی با استخراج اسمی سالانه ۲ میلیون تن تمدید شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز، تاریخ انتشار: 24 آبان 1399، کد خبر: 142189،  www.me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
با اين ازاد سازي ها اين ها نميتونن قدم از قدم پيش ببرن در زمينه محيط زيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
محيط زيست خيلي وقته در ايران از دستور كار خارج شده و راهي براي برون رفت از مشكلاتش نيست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین