پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی با اشاره به اجرای قانون الزام استخدام مسوول فنی در صنایع معدنی از اجرای آزمایشی آن در چهار استان خراسان رضوی، کرمان، فارس و آذربایجان شرقی خبر داد.
شعار سال: حبیب‌الله ترشیزیان گفت: اخیرا با الزام قانون، صنایع معدنی مانند سایر صنایع ملزم به استخدام مسوول فنی در واحد‌های مرتبط مانند واحد‌های فرآوری شده اند تا بر خط تولید نظارت وجود داشته باشد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن خراسان رضوی افزود: قانون به کارگیری مسوول فنی در صنایع معدنی ایران پیش از این هم وجود داشت، اما در استان‌ها به صورت کامل اجرا نمی‌شد و اخیرا با پیگیری‌های سازمان‌های نظام مهندسی کشور، وزارتخانه به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کرده تا صنایع معدنی را ملزم به استفاده از فارغ‌التحصیلان رشته‌های متالورژی و فرآوری مواد که عضو سازمان نظام مهندسی معدن هستند، کند.

خراسان رضوی نیز به دلیل داشتن ۱۳۵۰ واحد صنایع معدنی، جزو چهار استان پایلوت در اجرای این طرح خواهد بود. بر اساس آمار و اطلاعات وزارت صمت اکنون ۳۰۰ نفر فارغ‌التحصیل رشته متالورژی و فرآوری مواد عضو سازمان نظام مهندسی معدن هستند که با الزامی شدن این قانون، پیش بینی می‌شود تعداد بیشتری از این رشته‌ها در این سازمان عضو شوند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی اخبار معدن، تاریخ انتشار:۲۵ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۲۳۷۹، www.akhbaremadan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین