پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۸۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
برای عدم ایجاد انحراف و اعمال سلیقه شخصی، کانون‌ها و جایگاه‌های دارای انحصار، می‌بایست بشکل ویژه تری مورد نظارت مستمر و تشدید شده، قرار داشته باشند. رهاسازی حوزه‌های دارای انحصار به حال خود، منفعت طلبی می‌آورد و اعمال سلیقه شخصی. فعالیت غیر قاعده‌مند را سبب می‌شود و مدیریت گریزی. کلیپ زیر هرچند طنزی از جریان پیشنهاد خرید استعماری توس یک شرکت خودرو ساز داخلی است، اما بشدت قابل آسیب یابی و آسیب شناسی خواهد بود.
شعار سال:تجربه تاریخی ثبات نموده که پیشرفت جوامع ، وابسته به تضارب قاعده مند آرا بوده و تک صدایی ، فساد می آورد.  جامعه بهره مند از تضارب آرا ، ضمن پیشرفت فکری و عملی، عموما برخوردار از فضای شفت، رواداری  ، چارچوب پذیری مدنی ،  خیرخواهی عامه ، عدالت طلبی فراگیر و صفاتی از این جنس است. چرا که فرد یا جریان غالب ، احتمال مغلوب شدگی خود را هم می دهد.

اما جامعه تک صدا ، انحصار طلبی را سبب می شود و فساد ریز و درشت را . به فساد اجازه رشد داده می شود. فساد را با قواعدی غیر جامع و مانع ، قانونی می کنند و اجازه رشد مجدد به فساد داده می شود و افزایش انکار قانونی حقوق دیگران.

هرچند، کلیپ منعکس شده در متن، صرفا نوعی طنز از ماجرای  درخواست سود ۹۵ درصدی از مخترعان کلاچ ایرانی توسط خودروسازها! است ، اما می تواند منعکس کننده واقعیات زیادی از وجود سیستم های کاملا معیوب ، ضد توسعه ای و ضد تمدنی( اسلامی- ایرانی) در کشور باشد. سیستم هایی که بشکلی آشکار در تعارض با سه رکن جمهوریت وابسته به قانون اساسی ، اسلامیت برگرفته از دین مبین و اتقلاب محوری با محوریت حضرت امام و مقام عظمای ولایت ، قرار دارند.
 
تعداد بازدید : 6


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
بهترین سخنرانی بود که تو عمرم در مورد فساد و فساد زایی دیدم هرچی هست تو کشور دست همین انحصار طلب هاست
ناشناس
Netherlands
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
نظارت میتونه تموم مشکلات اقتصادی و سیاسی مارو حل کنه و کسی به خودش جرات نده بزهی مرتکب بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
هر چی تو این ایران زمین میکشیم از همین ضعف بر نظارته
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین