پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۲۹۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
تنها تحول این چند ماه، تصمیم اخیر وزارت بهداشت است. یکی بکارگیری برخی دارو‌هایی که ساختارشان چیزی است جز علم پزشکی رایج و تاییدیه غول‌های داروسازی غرب و دیگری تصمیم برای مشارکت بیشتر طب سنتی در فرایند درمان کرونا.
شعار سال: حسین شمسیان مدیر کل حقوقی سابق وزارت علوم درباره استعفای ملک زاده از وزارت بهداشت نوشت: بخش‌هایی از وزارت بهداشت عملا در چنبره باند‌هایی است که صبح‌ها تصمیم می‌گیرند و عصر‌ها در شرکتشان اجرا می‌کنند!
 
اساتید اتو کشیده‌ای که پرستیژ علمیشان گوش فلک را کر کرده، اما بی تعارف حبابند و با دروغ‌های مهوعی مثل خودکفایی همه جانبه دارو و .. سال‌ها همه را سرکار گذاشتند و تحریم و تغییر قیمت ارز دستشان را رو کرد (مثل خودروی ملی ایران خودرو و سایپا که از چین می‌آمد و ...) اساتیدی که در دوران مدیریت شلوغ و پرکارشان، هرچهار روز یک مقاله منتشر می‌کنند وسوار بر گُرده دانشجویان تخصص، برای خودشان رزومه علمی می‌سازند.

کرونا که آمد، افزون بر ناشناخته بودنش، حضور چنین افرادی که نسخه آزمون و خطا تجویز می‌کردند از یک طرف و سودجویی و قرار مدار برخی دیگر با WHO برای اجرای دستورات آن‌ها باعث شد تعداد کشته‌ها روز به روز بیشتر شود.

تئوری «ایمنی گله ای» حاصل ذهن همان بظاهر اندیشمندانی بود که حالا با تفرعن به وزیر نامه استعفا می‌نویسند و طعنه بی سوادی می‌زنند!

قرص چند هزار تومانی چند میلیون و آمپول چند ده هزار تومانی به چند ده میلیون تومان رسید و بعد از مدتی اعلام می‌شد آن دارو‌ها بی اثر بوده است!

هم کاسبی بود و آزمایش روی مردم!

چه کسی این انحصار را در دست داشت؟

حالا و درست در شب قرنطینه سراسری دو معاون وزیر به جای پاسخگویی، ناگهان استعفا می‌دهند و می‌روند! به همین راحتی!

اتفاق تازه و دلیل ماجرا چیست؟

دست کم نگیرید!

تنها تحول این چند ماه، تصمیم اخیر وزارت بهداشت است. یکی بکارگیری برخی دارو‌هایی که ساختارشان چیزی است جز علم پزشکی رایج و تاییدیه غول‌های داروسازی غرب و دیگری تصمیم برای مشارکت بیشتر طب سنتی در فرایند درمان کرونا.

این کار، از یکسو بازار برخی مدیران دو نبش و دکان دار را به شدت کساد میکند و از سویی دیگر بی مایگی برخی مدعیان علم و پژوهش را آشکار می‌کند؛ و البته از این‌ها مهمتر، سلطه چند دهه‌ای آن‌ها را بر گلوگاه مهم و حیاتی بهداشت و درمان به خطر می‌اندازد.

موضوع را دست کم نگیرید! مسأله آنقدر مهم است که باید در وسط عملیات کودتا کرد!

نگاهی به برخی سوابق افراد (در کنترل جمعیت) و ارتباطاتشان بیندازید تا مرکز فرماندهی این سیستم را بهتر پیدا کنید و بدانید که شاید فراتر از آنچه نوشتم، عملیات بی اعتمادسازی جامعه به ساختار درمانی و در نتیجه به کل حاکمیت در اتاق فکر طراحی شده باشد.

در آینده فضا سازی زیادی خواهد شد تا تلفات آتی کرونا را به گردن نمکی و داروی سنتی و رفتن به اصطلاح متخصصان و ... بیندازند.

آن‌ها به چیزی کمتر از فروپاشی ساختار وزارت بهداشت در این شرایط راضی نیستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرنامه دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: iusnews.ir، ۳۷۶۷۸۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
اصلا چه دست کم بگیرن مردم گه درشت بگیرنش من فهمیدم فرقی در روند مدیریتی نمیکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
اين كامنتي كه در بالا داريد مي بينيد نماينده تموم مردمي هستن كه خسته شدن از اين روند مديريتي در كشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین