پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۰۵۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
رئیس شورای روستای بهرامبیگی علیا شهرستان دنا با انتشار مطلبی در فضای مجازی انتقاد خود و مردم آن روستا را در خصوص واگذاری پروژه کاشت درختان و گیاهان وحشی و کوهی به ... بومی‌ها و عدم توجه در بکارگیری نیرو‌های بومی اعلام کرد.
شعار سال:رئیس شورای روستای بهرامبیگی علیا شهرستان دنا با انتشار مطلبی در فضای مجازی انتقاد خود و مردم آن روستا را در خصوص واگذاری پروژه کاشت درختان و گیاهان وحشی و کوهی به غیره بومی ها و عدم توجه در بکارگیری نیروهای بومی اعلام کرد.
 
ملکیان رئیس شورای روستای بهرامبیگی علیا شهرستان دنا با ارسال مطلبی در فضای مجازی در انتقاد از پرسنل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد و منابع طبیعی شهرستان دنا گفت: در اینجا بعنوان عضوی از مردم شهرستان دنا و روستای بهرامبیگی علیا، انتقاد شدید خود و مردم زادگاهم را از پرسنل منابع طبیعی اعلام میدارم .
 
وی در این پیام گفت: پرسنل و مدیران منابع طببعی و آبخیزداری استان و شهرستان ، این ماده و تبصره که نیروهای افتخاری و مردمی جهت همکاری بایستی از مردم باشد ولی برای انعقاد قراردادهایی که دارای اعتبار هستند، همان مردم و نیروهای جوان افتخاری ، شورا و دهیاریها هیچ گونه اطلاعی از واگذاری پیمانهای شما ندارند این از کدام قانون نشات گرفته و خواهشا از این کار دست بکشید.
 
 
 
وی در ادامه با اشاره به وجود قرقبانان افتخاری در این روستا گفت: روستای دلی بهرام بیگی جهت حفاظت از مرتع و جلوگیری از ریشه کنی گیاهان به مدت ۱۵ سال قرقبانان افتخاری دارد و داشته که بدون هیچ چشم داشتی مشغول هستند و حتی بارها کارشان به مراجع قضایی و قانون  بر اثر درگیری جهت حفاظت از منطقه کشیده شده است .
 
ملکیان گفت: بفرمائید شما مسئولان مربوطه چرا قدردان چنین نیروهایی نیستید؟
 
رئیس شورای سمندی روستای بهرام بیگی علیا گفت: با توجه به این شرایط آیا می شود که تمام بدبختی ها از آن شورا و دهیار و جوانان روستا باشد و وقتی موضوع اعتبار در میان است، فلان شخص غریبه با واسطه بازی قصد بالا کشیدن اعتبار در نظر گرفته شده در موضوع کاشت درختان و گیاهان وحشی و کوهی را داشته باشد.
 
وی گفت: همه مطلع هستیم که منطقه چاهای بهرامبیگی به دلیل صعب العبور بودن آن، هیچ کسی به جز مردم روستا نمی تواند در آنجا کاری انجام دهد و حدود هزار هکتار از مراتع و جنگل های سوخته شده را زیر کشت ببرد.
 
وی با اشاره به گروه واتس آپی "گفتمان" گفت: در همین گروه گفتمان که برخی مسئولین محترم استانی و شهرستانی حضور دارند، بعنوان عضوی از مردم روستای بهرامبیگی و رئیس شورای این روستا، اعتراض شدید مردم و جوانان خصوصاً قرقبانان افتخاری را به منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان نیز اعلام می نمائیم
 

وی در ادامه با بیان به نقل قول هایی از مردم آن روستا افزود: این حرف مردم این دیار است که هدف شما زنده کردن منابع بکر و بی نظیر این منطقه نیست، چون اگر چنین هدفی داشتید از نیروهایی که به مدت ۱۵ سال هست به صورت افتخاری شبانه روز همگام و همراه شما بودند چنین قراردادی را واگذار می کردید تا هم کار به نحو احسن انجام می شد و هم در آینده نیاز به حضور پرسنل شما در هنگام بروز مشکلات و آتش سوزیها نبود.
 
و در آخر این تصمیم شما تصمیمی بدون رضای خدا و فقط و فقط هدر دادن اعتبار در نظر گرفته شده برای این مناطق هست و مردم این دیار اعتراض شدیدالحن خود را نسبت به این تصمیمات بدون از اطلاع معتمدین و اعضای شورای اسلامی و دهیاران اعلام میدارند، و رایگان که باشد مانند تصویر بالا خود این کار را انجام میدهیم اما نخواهیم گذاشت از اعتبار منطقه چاها و کوه کل که حیف و میل شود .
 
با تشکر
 
"ملکیان رئیس شورای روستا بهرامبیگی علیا"
 


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار:   30 آبان  1399  ، کدخبر:166271 ، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
رییس شوراها گلایه شدید هم مگه میکنن؟ من فکر میکردک کار شوراها اینه که تخلفات انجام بدن
ناشناس
France
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
منابع طبیعی در ایران داره روز به روز اب میره و کسی هم متولی اون نمیشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
منابع طبیعی در استان ها داره به یک ارزو و رویای محال تبدیل میشه و نمیدونیم باید در این زمینه چه کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین