پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
با ورود توده باران زا"سودانی" به خوزستان پیشبینی بارش‌های فراوان و آب گرفتگی معابر شهری دور از ذهن نبود. آبادان از نظر جغرافیایی به دلیل پایین‌تر بودن از سطح دریا و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی مناسب همواره در این فصل از سال با مشکلات شدید آبگرفتی مواجه بوده و هست. پس از ۲۴ ساعت از باراش باران هنوز مناطقی از آبادان درگیر آب گرفتگی بارندگی‌های اخیر هستند و تردد شهروندان را به ویژه در این ایام کرونایی سخت‌تر کرده است.

شعار سال: با ورود توده باران زا"سودانی" به خوزستان پیشبینی بارش‌های فراوان و آب گرفتگی معابر شهری دور از ذهن نبود. آبادان از نظر جغرافیایی به دلیل پایین‌تر بودن از سطح دریا و نبود سیستم دفع آب‌های سطحی مناسب همواره در این فصل از سال با مشکلات شدید آبگرفتی مواجه بوده و هست. پس از ۲۴ ساعت از بارش باران هنوز مناطقی از آبادان درگیر آب گرفتگی بارندگی‌های اخیر هستند و تردد شهروندان را به ویژه در این ایام کرونایی سخت‌تر کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 10 آذر1399، کد خبر: 4956563،  www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
یعنی یک شهر ما اون هم شهری که مردمش همیشه پشت نظام و انقلاب بودن باید این همه بدبختی فقط با یه بارون داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین