پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۰۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مدتی است از گوشه و کنار، زمزمه‌هایی شنیده میشود مبنی بر اینکه فدراسیون کاراته قصد دارد نمایندگانِ سبک‌ها را در استان‌های مختلف، از این سِمت برکنار کرده و مسئولیتشان را به هیئت‌های کاراته‌ی استانی بسپارد!
شعار سال:مدتی است از گوشه و کنار، زمزمه‌هایی شنیده میشود مبنی بر اینکه فدراسیون کاراته قصد دارد نمایندگانِ سبک‌ها را در استان‌های مختلف، از این سِمت برکنار کرده و مسئولیتشان را به هیئت‌های کاراته‌ی استانی بسپارد!

ناپختگیِ این طرحِ نامعقول و غیرمنطقی، خود مؤیدِ شایعه بودنِ آن است و بنابراین، اطمینان داریم در فدراسیونی که پیش از اتخاذِ هر تصمیم، زوایای مختلفِ آن را با نگاهِ کارشناسانه بررسی می‌نماید، هیچگاه چنین طرحی، نه مطرح شده و نه به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد. لذا از پرداختن به معایبِ ریز و درشتِ این طرحِ خیالی، صرف‌نظر کرده و از دوستانی که نگرانی‌های خود را در این خصوص، با پایگاه اطلاع‌رسانی ستارگان کاراته مطرح ساخته‌اند، تقاضا داریم شایعات را جدی نگیرند.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی ستارگان کاراته
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
معلوم نیست ورزش هامون رو در دوره کرونا دست کی سپردیم که این همه دچار بدبختی و انفعال محض شدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
کاراته هم خیلی وقته در سایه بی رحمی ها و عدم حمایت ها داره تلاش میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین