پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
طبق جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از صدور انواع کارت معافیت دائم مشمولان وظیفه از خدمت سربازی تعیین و اعلام شده است که بر اساس آن هزینه صدور کارت معافیت دائم برای افراد با تحصیلات دکترای تخصصی یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است. همچنین افراد زیر دیپلم باید ۲۰۰ هزار تومان بپردازند. همچنین این رقم برای مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور دو میلیون تومان درنظر گرفته شده است.
شعار سال: طبق جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از صدور انواع کارت معافیت دائم مشمولان وظیفه از خدمت سربازی تعیین و اعلام شده است که بر اساس آن هزینه صدور کارت معافیت دائم برای افراد با تحصیلات دکترای تخصصی یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 طبق جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ درآمد حاصل از صدور انواع کارت معافیت دائم مشمولان وظیفه از خدمت سربازی تعیین و اعلام شده است که بر اساس آن هزینه صدور کارت معافیت دائم برای افراد با تحصیلات دکترای تخصصی یک و نیم میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین افراد با تحصیلات دکترای حرفه‌ای باید برای صدور کارت معافیت دائم یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بپردازند و افراد با تسهیلات کارشناسی ارشد هم برای دریافت کارت همین رقم را باید واریز کنند.
 
هزینه صدرو کارت معافیت

اما هزینه صدور کارت معافیت برای افراد با تحصیلات کارشناسی و فوق دیپلم ۵۰۰ هزار تومان است و دیپلمه‌ها برای دریافت کارت ۲۵۰ هزار تومان و افراد زیر دیپلم باید ۲۰۰ هزار تومان بپردازند. همچنین این رقم برای مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور دو میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

همچنین درآمد حاصل از هوشمندسازی کارت مشخصات وسائط نقلیه برای هر کارت ۵۰ هزار تومان و صدور و تعویض و تبدیل کارت پایان خدمت به هوشمند هم ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 13 آذر ۱۳۹۹، کد خبر:587875، entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
1
0
یعنی الان ما سربازی مون تموم شد برای گرفتن کارت باید این همه هزینه هم بدیم؟ هه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین