پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۲۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۱
حاشیه سازی سیاسی از جمله کار‌های هزینه بردار و نهی شده در شرایط حاضر کشور است. حجت السلام نوروزی نماینده رباط کریم، بعد از تسلیم لایحه بودجه به مجلس توسط معاون پارلمانی رئیس جمهور، بیان داشته است که رئیس جمهور لایحه بودجه را با «اسنپ» فرستاد. تا کی باید اهانت‌ها را بپذیریم؟ باید از این نماینده محترم پرسید که مشکل شما در چرایی ارسال توسط اسنپ و فراموشی تپسی است یا چرایی سوار شدن معاون پارلمانی رئیس جمهور در اسنپ، برای حضور در مجلس؟ بس کنید این سطح از حاشیه بازی و حاشیه سازی را. بجای این کارها، به چند سوال تخصصی در حوزه بودجه پاسخگو باش و نظارت کن، که احتمالا آن را هم نتوانی.

شعار سال: حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خانه ملت طی تذکری با استناد به بند ج ماده 107 آیین نامه‌ داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس این بند رئیس جمهور باید نسبت به کلیات لایحه بودجه نطق می‌کرد اما وی در مجلس حاضر نشد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئله نیامدن رئیس جمهور بحث کرونا است که نمایندگان و معاون وی نیز انسان هستند چرا ظلم کردند و نیامدند و لایحه را با اسنپ ارسال کردند.

وی افزود: تا کی باید اهانت ها را بپذیریم، در این بودجه برای دولت آینده 300 هزار میلیارد تومان کسری به وجود خواهد آمد؛ از این رو باید چنین ارائه بودجه ای را به خودشان برمی‌گرداندید.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 13 آذر 1399، کد خبر: -، didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
من نمیدونم برای چی نباید ریاست جمهوری یک کشور خون خودش رو رنگین تر از بقیه بدونه و حتی مجلس هم نیاد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
به جای اینکه به فکر مردم باشن ترو خدا ببین دغدغه هاشون رو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
0
0
کسی که کار اساسی نمی‌تواند انجام دهد به کارهای فرعی گیر می‌دهد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین