پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۳۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶
وزیر کشور بحرین با صدور دستورالعمل عجیبی تمامی اتباع این کشور را که در خارج از کشور متولد شده‌اند ملزم کرد برای صدور یا تمدید مدارک شناسایی خود آزمایش دی‌ان‌ای ارائه کنند.
شعار سال:وزیر کشور بحرین با صدور دستورالعمل عجیبی تمامی اتباع این کشور را که در خارج از کشور متولد شده‌اند ملزم کرد برای صدور یا تمدید مدارک شناسایی خود آزمایش دی‌ان‌ای ارائه کنند.
 
روزنامه بحرینی الوطن در این باره نوشت: سرلشکر ستاد راشد بن عبدالله آل خلیفه وزیر کشور بحرین طی دستورالعملی صدور یا تمدید گذرنامه را برای افرادی که محل تولدشان خارج از بحرین به ثبت رسیده منوط به همراه داشتن آزمایش دی‌ان‌ای کرد. این آزمایش باید تایید کند که فرد به خانواده‌ای بحرینی منتسب است.
 
این آزمایش همچنین باید تایید کند که دی‌ان‌ای این افراد با اعضای درجه یک خانواده مشابه بوده و در صورتی که هیچ یک از اعضای درجه یک خانواده در قید حیات نباشند می‌توان نتیجه آزمایش را با حلقه بعدی نزدیکان انطباق داد.
 
علاوه بر این، سن این افراد نیز باید از طریق آزمایش‌های تخصصی دوباره مورد تایید قرار گیرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اعتماد آنلاین  ، تاریخ انتشار:   14 آذر  1399  ، کدخبر:447957 ، www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
اين بحرين هم عاليه خداييش نظير نداره تو اين مدل قانون ها :))
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
اين عرب ها به خودشون هم شك دارن؟:)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
0
0
براي چي بايد اين موضوع اتفاق بيفته من متوجه نكتش نشدم اصلا:/
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین