پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۹۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
دکتر محمدحسین پورغریب شاهی دبیر انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران مدعی است که قبل از کرونا ۵۰ تا ۶۰ درصد مردم ورزش نمی‌کردند، الان ۸۰ تا ۹۰ درصد! کجا داریم می‌ریم؟
شعار سال:دبیر انجمن علمی پزشکی ورزشی بیان داشته است که بزرگسالان غیر بیمار ، حداقل باید هفته‌ای 150 دقیقه با شدت متوسط ورزش داشته و کودکان 60 دقیقه در روز با شدت متوسط  باید مبادرت به انجام ورزش نمایند. این ورزش ها شامل ورزش هوازی مانند پیاده روی، دویدن و... است و در کنار آن ورزش‌های قدرتی، کششی و تعادلی باید انجام شود. در دوان کرونا هم تاکید می‌کنیم که برنامه ورزشی نباید قطع شود. درحالی که متاسفانه شاهدیم که وضعیت بدتر شده است. عدم فعالیت ورزشی در دنیا بین 20 تا 30 درصد بوده است، اما در کشور بین 50 تا 60 درصد عدم فعالیت ورزشی داشتیم که این عدد در دوران کرونا 20 تا 30 درصد دیگر افزایش یافته است. بنابراین در این حوزه در شرایط خطرناکی هستیم و افراد دچار بی تحرکی خطرناکی شدند.

تعداد بازدید : 9

اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۳
0
0
به نظر من موضوع تنبلی بیشتر نیا به یک بهانه داره من حتی کرونا رو هم در این زمینه بهانه میدونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
بعيد ميدونم بتونيم در زمينه تنبلي ايراني ها رو به خوبي پرورش بديم ماشالله همه تنبل درجه يكن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین