پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۹۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
براساس اظهارات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقویت بنیه دفاعی و امنیتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
شعار سال: ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه عصر یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این جلسه با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد و ضمن مرور آخرین مباحث دفاعی و انتظامی، درباره بودجه ۱۴۰۰ این دستگاه‌ها بحث و بررسی شد.

عمویی با بیان اینکه نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز در این نشست حضور داشت، یادآور شد: بودجه این دستگاه‌ها توسط نماینده سازمان تشریح شد و همچنین سه نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای عضویت در کمیسیون تلفیق مجلس انتخاب شدند.

وی ادامه داد: وحیدجلال زاده نماینده ارومیه، ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد نمایندگان منتخب کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این نشست تاکید شد با توجه به مباحث مطرح شده و شرایط کشور، تقویت بنیه دفاعی و امنیتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۱۴۵۷۹۶، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
مردم هم از نهايت جان خيالشون راحت هست وقتي اين كارها داره به درستي پيش ميره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
كميسيون امنيت ملي در ايران بايد خيلي خيلي فعال تر از هميشه عمل كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین