پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۱۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶
مجید سلطانی رئیس شورای شهر جراحی در ماهشهر توسط نیرو‌های امنیتی و به اتهام تصرف و سوءاستفاده از بیت‌المال دستگیر شد. مجرم بودن یا نبودن او و نوع تخلفات احتمالی وی نیز توسط دادگاه تعیین خواهد شد. سوال این است که این شیوه برخورد با شهروندان و پرخاشگری‌ها، نوعی مکانیزم فرار به جلو است یا راهبردی برای کتمان تخلفات و کوتاه کردن انتظارات مطالبه گرانه شهروندان؟

شعار سال:آنقدر اقدام به فعالیت غیر شفاف، فرد محور ، سلیقه ای و غیر مشارکتی و بعضا غیر اولویت دار، غیر پاسخگو یانه و همانند آن کرده ایم که نمک هم گندیده است.

آنقدر شیوه فعالیت یک مدیر عملیاتی و جز، به خدا و دین ارتباط دادیم که تبدیل بنوعی آسیب شده است . آنقدر سیستم های نظارتی، کنترلی، بازرسی و موارد همانند را سهل و آسان گرفتین و اعتماد نابجا کردیم که شترها با بارشان رفت .

حالا چقدر باید هزینه جمع کردن این حجم ولنگاری اداری را بدهیم؟ چقدر باید به اعتراضات و شکایات مردم کم توجه باشیم؟ چقدر باید هزینه کنیم تا سیستم به حداقل استاندارها و قابلیت های خودش برسد؟ واقعا چرا؟

مجید سلطانی رئیس شورای شهر جراحی در ماهشهر توسط نیروهای امنیتی و به اتهام تصرف‌ و سوءاستفاده‌ از بیت‌المال‌ دستگیر شد‌. مجرم بودن یا نبودن او و نوع تخلفات احتمالی وی نیز توسط دادگاه تعیین خواهد شد. سوال این است که این شیوه برخورد با شهروندان و پرخاشگری ها ، نوعی مکانیزم فرار به جلو است یا راهبردی برای کتمان تخلفات و کوتاه کردن انتظارات مطالبه گرانه شهروندان؟

لازم به توضیح است که پیشتر‌، فرماندار ماهشهر توسط نیروهای امنیتی دستگیر و شهردار شهر سربندر نیز تعلیق شده بود.

 

تعداد بازدید : 33


پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
اي كاش سيستم ما طوري بود كه اجازه رشد و سخنراني اين مدلي رو بهشون نميداد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین