پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۲۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۶
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به این هلدینگ خوراک پارک پلی‌پروپیلن که ساخت آن در کنار پتروشیمی ایلام پیش‌بینی شده است را فراهم کند، گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود.
شعار سال: جعفر ربیعی امروز پنجشنبه (چهارم دی‌ماه) در آیین بهره‌برداری از واحد الفین و گوگردزدایی پتروشیمی ایلام از جمله طرح ملی وزارت نفت، اظهار کرد: مگاپروژه بیدبلند خلیج فارس هم در روز‌های آینده با فرمان رئیس جمهوری گشایش می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه فاز نخست پتروشیمی ایلام در سال ۹۳ به بهره‌برداری رسید، افزود: امروز زنجیره پتروشیمی ایلام را با طرح تولید اتیلن از گاز‌ها و میعانات گازی که از پالایشگاه گازی دریافت می‌کند و واحد گوگردزدایی به بهره‌برداری رسمی می‌رسند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: فاز دوم پتروشیمی ایلام با مجموع رقم سرمایه‌گذاری ۸۶۶ میلیون یورو اجرا شده است.

ربیعی با بیان اینکه عملیات نصب، پیش‌راه‌اندازی و راه‌اندازی فاز دوم پتروشیمی ایلام بدون حضور کارشناسان و شرکت‌های خارجی و به همت شرکت‌های ایرانی انجام شده است، تصریح کرد: ۷۱ درصد تجهیزات این فاز از شرکت‌های ایرانی و در داخل تأمین شده است.
وی با اشاره به اینکه فاز دوم پتروشیمی ایلام برای حدود ۱۳۰۰ نفر در زمان ساخت و ۱۹۰ نفر به‌طور مستقیم و ۶۵۰ نفر به‌طور غیرمستقیم در زمان بهره‌برداری اشتغال ایجاد کرده است، گفت: بیش از ۹۰ درصد کارکنان پروشیمی ایلام بومی استان هستند.
ربیعی به طرح‌ها و برنامه‌های بسیار هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیرمجموعه برای توسعه صنایع پایین‌دستی اشاره و اظهار کرد: طرح تولید پلی‌پروپیلن از پروپیلن تولیدی پتروشیمی ایلام در پایین دست این مجتمع در حال اجراست که ۵۲ درصد پیشرفت دارد و محصول بسیار با ارزشی تولید خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نیپنا، تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۱۷۷۹، www.nipna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
هلدینگ خلیج فارس واقعا داره میترکونه تو ایران باید هر طور شده حمایتش کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
خداروشكر تو دولت روحاني يكي دو تا از اين مگاپروژه ها داشتيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
امان از دست این روزهای اینده که نه معلوم میشه نه مسئولین پاسخ هم میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین