پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با بیان اینکه اگر صدور ویزا به صورت متقابل با عراق لغو شود به نفع ما و برادران عراقی است، گفت: اراده جمهوری اسلامی لغو کامل ویزا در همه ایام سال به ویژه اربعین است.

شعار سال: حسن قشقاوی جمعه شب در مراسم عزاداری هیأت خادم الرضا قم با اشاره به فراز «اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد» در زیارت عاشورا بیان کرد: در این فراز زیارت عاشورا از خداوند می خواهیم که زندگی و مرگ ما را همانند حضرت محمد(ص) و آل خود قرار دهد.

وی بیان کرد: ائمه ما هیچگاه بیماری مزمن نداشته‌اند و همه ایشان در سلامت کامل جسمی قرار داشتند و از لحاظ روحی در وضعیت بسیار بالایی قرار داشتند.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه ائمه اطهار عمر کوتاهی داشته اند، اظهار کرد: ائمه اطهار زندگی هدفمند، حساب شده و با برنامه داشتند و زندگی ارزشی، زیربار ظلم نرفتن و در مقابل ناحق ایستادن و حمایت از مظلوم موجب شده است که ائمه ما عمر کوتاهی داشته اند.

قشقاوی با اشاره به اینکه چکیده حیات و زندگی با فضلیت در عاشورا خلاصه شده است، اضافه کرد: مجموعه ای از فضیلت های والا در عاشورا مشهود است.

وی گفت: فرجام مقطع عاشورا، ظهور حضرت حجت و خون خواهی امام حسین(ع) است و قیام امام زمان (عج) نیز در همین راستا است.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه فرجام عاشورا با ظهور امام زمان(عج) و شعار یالثارات حسین(ع) است، تصریح کرد: حضور در هیأت های مذهبی تجدید پیمان با ولایت و اعلام برائت از شرارت ها است.

وی گفت: در جهان اسلام شاهد وجود محبت اهل بیت در بین شیعه و سنی هستیم و حساب اقلیت‌های تکفیری و داعشی و لشکر خون خوار تروریست‌های داعش جداست.

قشقاوی ضرورت توجه به هشدارهای رهبری در خصوص شیعه انگلیسی را مورد توجه قرار داد و گفت: صبح جمعه در سراسر گیتی شاهد برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی بودیم که از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

وی به برگزاری راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی اشاره کرد و با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای لغو صدور ویزا تصریح کرد: سال گذشته سفر رسمی و کنسولی به بغداد داشتم. سه سال است به عراق اعلام کردیم که قائل به لغو ویزا هستیم.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه سالانه حدود دو میلیون زائر عراقی به قم، مشهد و دیگر شهرها می روند و حدود دو میلیون هم تعداد زائران ایرانی است که وارد عراق می شوند، گفت: مبلغ ویزا نیز برابر است و در صور ویزا نیز با برخی از مشکلات نظیر ویزاهای جعلی روبه رو هستیم.

وی با بیان اینکه اگر ویزا لغو شود به نفع ما و برادران عراقی است خاطرنشان کرد: اراده جمهوری اسلامی لغو کامل ویزا در همه ایام سال به ویژه اربعین است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 17 مهر 1395، کد مطلب: 13950717000018:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
این کار چندان به صلاح نیست. خطر داعش خطر کوچکی نمی باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین