پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۳۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۱
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پس از اتمام بررسی طرح مدیریت تعارض منافع، بررسی خواهد شد.
شعار سال: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت پس از اتمام بررسی طرح مدیریت تعارض منافع خبر داد و گفت: مشابه این طرح را در قالب طرح پیشنهادی مبنی بر تبدیل وضعیت نیرو‌ها به پیمانی و رسمی به صورت تدریجی و استخدام هر گونه نیروی انسانی از طریق آزمون و رعایت عدالت استخدامی به کمیسیون تلفیق ارائه کردیم.

عباس گودرزی در رابطه با آخرین وضعیت بررسی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: کلیات این طرح در کمیسیون تصویب شده و در دستور کار رسیدگی قرار دارد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه نوبت بررسی طرح مدیریت تعارض منافع جلوتر از طرح ساماندهی استخدام بود بنابراین باید بررسی آن را به اتمام برسانیم.

وی افزود: از سویی چندین هفته است درگیر بررسی کلیات لایحه قانون بودجه ۱۴۰۰ بودیم و به طور قطع با اتمام بررسی طرح مدیریت تعارض منافع، بررسی جزئیات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را در دستور کار قرار خواهیم داد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشابه این طرح را در قالب یک طرح پیشنهادی مبنی بر تبدیل وضعیت نیرو‌ها به پیمانی و رسمی به صورت تدریجی و استخدام هر گونه نیروی انسانی از طریق آزمون و رعایت عدالت استخدامی به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ هم ارائه کردیم و جزو پیشنهادی مصوب اجتماعی کمیسیون اجتماعی است البته این پیشنهاد نافی طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت نیست و به طور قطع به طرح مذکور خواهیم پرداخت.

گودرزی با بیان اینکه طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت شامل تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی هم می‌شود، گفت: با اجرای این طرح تبعیض و بی‌عدالتی در فرصت‌های شغلی از بین می‌رود و ایجاد امنیت شغلی را در پی خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شناسنامه، تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۷۷۸۰، www.shenasname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
2
اينكه اين همه مشكلات در زمينه قانون كار هست به نظرتون نياز نيست اين قانون رو به اصلاح بره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
اين تبديل وضعيت كي قراره رخ بده الان ما تو اداره مون كسي رو داريم كه 18 ساله باهاش هر سال قرارداد مي بندن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
تا اين قانون بخواد همه گير بشه خيلي از قراردادي هاي ما بازنشسته ميشن
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
ما همه‌منتظریم راننده سنگین اداره هستیم حقوق کارگری میدن بخاطر شرکتی هستیم
نیروی شرکتی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
1
امیدواریم یکبار برای همیشه به قول و وعده های خود عمل کنید و نیروهای شرکتی که با سابقه زیاد و حقوق کم در ادارات دولتی مشغول بکار هستند رو تبدیل وضعیت کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین