پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۰۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱
سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در واکنش به سخنان وزیر نفت مبنی بر تکذیب مازوت‌سوزی در تهران، البرز و قم گفت: از ایشان دعوت می‌کنم که ما را در بازدید‌های سرزده و ⁧‫نظارت میدانی‬⁩ همراهی کند تا با واقعیات موجود رو به رو شوند.
شعار سال: سمیه رفیعی در صفحه رسمی توییتر خود در واکنش به سخنان اخیر وزیر نفت نوشت: «وزیر نفت گفته است که در نیروگاه‌های استان‌های تهران، البرز و قم ⁧‫مازوت سوزی‬⁩ نداریم. اولا، معضل ⁧‫آلودگی هوا‬⁩ منحصر به این چند استان نیست و ثانیا، از ایشان دعوت می‌کنم که ما را در بازدید‌های سرزده و ⁧‫نظارت میدانی‬⁩ همراهی کند تا با واقعیات موجود رو به رو شوند.»

گفتنی است بیژن زنگنه دوشنبه شب در حاشیه سیزدهمین نشست وزارتی اوپک پلاس گفت: قاطعانه اعلام می‌کنم که در هیچ‌کدام از نیروگاه‌های استان‌های البرز، تهران، قم و اصفهان مازوت مصرف نمی‌شود. هیچ محدودیتی برای صادرات مازوت نداریم؛ همان‌طور که در تابستان هم که مازوت بیشتری داشتیم، تقریباً همه مازوت‌مان را صادر کردیم. مصرف مازوت اختراع ما نیست، آلودگی دارد، اما در نیروگاه‌های دنیا حدود ۴ میلیارد لیتر از آن مصرف می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:  17 دی ۱۳۹۹، کد خبر: 99274، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
این اقا برای چی داره همه چی رو انگار میکنه؟ تعداد کمی از مردم ایران هم بدونن ایشون داره دروغ میگه برای بی ابرو شدن کشور کافیه
ناشناس
Netherlands
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
ممنون میشیم از رسانه ها که دست وزیر رو بگیرن و ببرن نشونشون بدن
ناشناس
Netherlands
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
این مسئولینی که دارن همه چیز رو انکار میکنن واقعا باید عزل بشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین