پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد که زمان ثبت نام مجدد در این طرح صبح پنجشنبه است.
شعار سال: خلیل محبت‌خواه درباره انصراف دهندگان مسکن ملی در استان تهران اظهار داشت: ۷۳ هزار و ۳۷۷ نفر در شهر‌های کمتر و بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر تهران در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۹ هزار و ۶۲۲ نفر متقاضی مسکن ملی در شهر‌های پرند، پردیس و ایوانکی بودند.
وی ادامه داد: از این افراد ۳ هزار و ۳۴۴ تفر در استان تهران و ۸ هزار و ۷۲۹ نفر در شهر‌های جدید حائز شرایط بودند و تایید نهایی شدند؛ که به ترتیب ۲ هزار و ۸۷۹ نفر در استان تهران و ۸ هزار و ۳۷۰ نفر در شهر‌های جدید به مرحله افتتاح حساب رسیدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از مجموع افرادی که به مرحله رسیدند ۶۰۰ نفر افتتاح حساب نداشتند که این معنای انصراف است.

محبت‌خواه از بازگشایی سایت مسکن ملی برای ثبت نام مجدد خبر داد و گفت: فردا ساعت ۱۰ صبح سامانه برای ثبت نام مجدد در سراسر کشور باز می‌شود. ثبت نام در ۱۹ استان و ۱۸۳ شهر انجام می‌شود که یکی از آن‌ها استان تهران است.

وی با اشاره به ظرفیت جدید استان تهران برای ثبت نام اظهار داشت: در نصیر شهر ربط کریم برای ۸۰۰ واحد ظرفیت جدید ایجاد کردیم که افراد از فردا صبح به مدت یک هفته می‌توانند نسبت به ثبت نام برای این واحد‌ها اقدام کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: همچنین از فردا به مدت یک هفته این امکان اصلاح در اطلاعات برای افرادی که در دوره‌های قبلی ثبت نام کردند وجود دارد و متقاضیانی که شهر خود را اشتباه انتخاب کرده بودند می‌توانند نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۰۷۷۵، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
به نظرم تا جزئیات این طرح مشخص نشه مردم استقبال نمی کنند
ناشناس
Netherlands
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
امید داریم عده ای مثل سری قبل الکی تو صف واینسن و شانس مارو برای دریافت مسکن کم نکنن
بچه وزیر راه و شهرسازی
Netherlands
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
طرح مسکن ملی در ایران انقد طرح خفنی هست که میتونه خیلی هارو تو ایران خونه دار کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
طرح مسکن ملی خیلی وقته که نتونسته شرایط خوبی رو برای خونه دار شدن مردم رقم بزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین