پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۱۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن از گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره محل هزینه درآمد‌های مخابراتی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.
شعار سال: «حجت الله فیروزی» در تشریح نشست روز دوشنبه کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی افزود: دراین جلسه سوال «عباس مقتدای خوراسگانی» نماینده اصفهان درباره اینکه درآمد‌های مخابرات در چه محل‌هایی هزینه می‌شود از وزیر سوال شد که «محمد جواد آذریجهرمی» از این موضوع استقبال کرده و پیشنهاد داد گزارش این موضوع در صحن علنی مجلس قرائت شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: سوال «محمد حسین فرهنگی» نماینده مردم تبریز نیز از وزیر درباره احکام قانونی بود مبنی بر اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف است خطوط مخابراتی را به شهرک‌های صنعتی برساند، ولی هنوز این اتفاق رخ نداده است. وزیر نیز اعلام کرد که این احکام قانونی است، ولی منابع آن پیش بینی نشده و اگر منابع آن تعیین شود قانون نیز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به سوال «معصومه پاشائی بهرام» نماینده مرند­­­ از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: نماینده مردم مرند و جلفا در این نشست موضوع شبکه‌های داخلی در حوزه انتخابی را مطرح کرد و مقرر شد به وزیر فرصتی داده شود تا این موضوع پیگیری شود.

نماینده مردم فسا درباره مشکلات زیر ساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم اظهار داشت: بیشترین موضوع که با وزیر ارتباط مطرح است رفع نیاز‌ها ارتباطی برای دانش‌آموزان در مناطق  محروم و کم برخوردار است. زیرا به دلیل شیوع ویروس کرونا، آموزش‌ها مجازی است   نمایندگان خواستار تقویت شبکه ارتباطی برای بهبود شرایط شدند.

وی ادامه داد: وزیر ارتباطات پیشتر نیز به استان سیستان و بلوچستان سفر کردند و از نزدیک مشکلات و بعضی از کمبود‌های زیر ساختی در حوزه ارتباطی را دیدند و تلاش وزارتخانه برای رفع این مشکلات است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد: به دلیل وسعت و پراکندگی در کشور نیاز است زیر ساخت‌های ارتباطی برای مناطق محروم و کم برخوردار فراهم شود. البته در زمان تحریم، کالا‌های زیر ساختی برای تقویت شبکه به کشور داده نشده است هرچند که در حوزه ارتباطی منابع یا انسجام خوبی نیز دیده نشده است که در عقب ماندگی‌ها حوزه ارتباط بی‌تاثیر نیست.

فیروزی با اشاره به دیگر دستور جلسه امروز خاطرنشان کرد: بررسی تحقیق و تفحص از سازمان ملی استاندارد با محور استاندارد کالا‌ها و محصولات داخلی در حوزه خودرو، مصالح ساختمانی و سایر موارد در دستور جلسه بود که با حضور اعضا و نمایندگان سازمان استاندارد بحث و بررسی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایستنا، تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۰۷۱، ictna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
کمیسیون صنعت در ایران داره واقعا کم کاری میکنه و نمیتونه دولت روحانی و وزارت صمت رو مجاب به عدم قیمت گذاری دستوری کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
همين كه داره ريز به ريز گزارش ميده و اطلاعات دقيقي داره نشون ميده كه تونسته تا الان وزارت خونه رو خوب مديريت كنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
در زمينه مخابراتي نياز به شفافيت در ساختاري هاي عمومي جامعه حس ميشد واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین