پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رفت و آمد تجهیزات نظامی آمریکا در منطقه، ارزش قابل توجهی ندارد.
شعار سال: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه، گفت: پرواز دو فروند هواپیما B-۵۲ آمریکا به روی منطقه و بازگشت آن‌ها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.


باقری ادامه داد: طی یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگردبر آمریکا و همچنین زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج فارس خارج شده و در شعاع بیش از هزار کیلومتر از سواحل ایران قرار گرفته اند و مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته، نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.


وی تاکید کرد: نیرو‌های مسلح ایران با وجود علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی ما قادر به انجام کاری نیست، اما برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملا آماده است و نیرو‌های ما در اوج آمادگی به سر می‌برند.


رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیرو‌های مسلح گفت: طی ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۰ مورد رزمایش عملیاتی در زمین، دریا، پدافند، حوزه پهپادی و همچنین موشکی داشتیم و همچنین در حوزه زمینی رزمایش‌هایی را در روز‌های آتی خواهیم داشت که نشان دهنده آمادگی نیرو‌های مسلح برای دفاع از حریم امنیت و منافع ملی کشورمان است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار:۲۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۴۵۹۴۱۵، www.etemaadonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
بديهي هست كه اين امريكايي هاي بي وجود خيلي خيلي از ايران و نيروي نظامي ايران ميترسن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین