پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۱۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
جانشین رئیس پلیس راهور مشهد: همه دوربین‌های شهری قابلیت ثبت تخلف را دارند
شعار سال: در روزهای اخیر فهرستی از آدرس و جانمایی دوربین های فعال ثبت تخلف ترددهای شبانه (ساعت 21 تا 4 بامداد) در فضای مجازی منتشر شده است؛ فهرستی که آدرس 111 معبر، تقاطع و بزرگ راه را در خود جای داده است و منتشرکنندگان آن مدعی هستند خارج از اماکن تعبیه دوربین های این فهرست می توان شبانه تردد کرد و از اعمال قانون نیز واهمه ای نداشت.
با توجه به تمدید اعمال این محدودیت ها تا اطلاع ثانوی، در صورت شفاف سازی نشدن دراین باره می توان شاهد نقض گسترده محدودیت های شبانه تردد در شهر باشیم؛ اتفاقی که می تواند یکی از عوامل تسریع در گسترش و شیوع هرچه بیشتر کرونا و بی توجهی به محدودیت های تردد شبانه شود و علاوه بر آن رانندگان بی خبر را با جریمه های متعدد روبه رو سازد.

دوربین ها حداقل 7 تا 8 برابر بیشتر است
دراین باره جانشین رئیس پلیس راهور مشهد در گفت وگو با خبرنگار ما انتشار هرگونه فهرست از دوربین های ثبت تخلف محدودیت تردد شبانه را تکذیب کرد و گفت: این فهرست صحت ندارد و تعداد دوربین های تعبیه شده برای ثبت تخلفات ترددی حداقل 7 تا 8 برابر تعداد فهرست منتشر شده است.
سرهنگ حسنعلی امامی با اشاره به اینکه مردم نباید به موارد خلاف واقع منتشرشده در فضای مجازی اتکا کنند، ادامه داد: درصورت نیاز اخبار از طریق مبادی رسمی و رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.
وی افزود: اخبار موثق در این زمینه فقط از طریق معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و روابط عمومی شهرداری مشهد منتشر خواهد شد و هرخبر دیگری فاقد اعتبار است.امامی تأکید کرد: در روزهای اخیر فهرست های متعددی از دوربین های ثبت تخلف ترددی در مبادی درون شهر منتشر شده است که همه این موارد کذب است.

ثبت تخلف از طریق همه دوربین های شهری
جانشین پلیس راهور مشهد در پاسخ به این پرسش که آیا دوربین های کنترل ترافیکی با دوربین های ثبت پلاک خودروهای متخلف متمایز است، گفت: همه دوربین های شهری قابلیت ثبت تخلف را دارد و این مسئله بستگی به نظر پلیس دارد که بخواهد از این ظرفیت و امکان استفاده کند یا خیر.
وی ادامه داد: دوربین های گذرگاه عابر پیاده، دوربین های چراغ قرمز و دیگردوربین های شهری درصورت نیاز قابلیت ثبت تخلف را دارند که در ادامه اجرای طرح از همه ظرفیت های این دوربین ها استفاده خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شهرآرانیوز، تاریخ انتشار: 29 دی 1399، کد خبر: 38113،  www.shahraranews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
0
یعنی ملت ایران همیشه پایه هرجور دور زدن قانون هستن و هرجا هم ملت ایران ی جا جمع شدن دارن راجب این موضوع تصمیم میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
عده اي به قول اين دوستمون در ايران همش به دنبال دور زدن قانون هستن اي كاش ميتونستيم فرهنگ رو عوض كنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
باز خداروشكر تكذيب شد من ديشب خبرش رو خوندم واقعا از تعجب داشتم ديوونه ميشدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین