پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۳۲۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
در برنامه فوتبال برتر اعلام شد که وزارت ورزش با استعفای علی رغبتی موافقت کرده و مهدی رسول پناه نیز کنار گذاشته شده است.
شعار سال: در شرایطی که از هفته گذشته گمانه زنی‌های زیادی پیرامون جدایی مهدی رسول پناه از هیئت مدیره پرسپولیس و همچنین استعفای علی رغبتی از عضویت در هیئت مدیره شنیده می‌شد، اما حالا محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که وزارت ورزش با جدایی آن‌ها موافقت کرده است.

رغبتی در دو سال اخیر عضو هیئت مدیره پرسپولیس بود و در مقاطع مختلف احتمال حضورش به عنوان مدیرعامل نیز مطرح می‌شد که این اتفاق هرگز رخ نداد، اما رسول پناه با شانس کمتر وارد گود شد و خیلی زود خود را به صندلی ریاست باشگاه نیز رساند و البته تجربه ناموفقی را سپری کرد.

با جدایی این دو، هیئت مدیره پرسپولیس دوباره دو نفره خواهد شد؛ محمد فیاض، غلامعلی علیپور. جعفر سمیعی نیز به عنوان مدیرعامل کارش را ادامه می‌دهد. شنیده‌ها حاکی از آن است که به زودی جعفر سمیعی به عنوان عضو سوم وارد هیئت مدیره خواهد شد و همچنین دو مدیر صنعتی نیز نفرات دیگر هیئت مدیره را تشکیل خواهند داد.

کانال رسمی باشگاه پرسپولیس نیز صحبت‌های محمدحسین میثاقی را بازنشر کرد تا با تائید جدایی رسول پناه و رغبتی، به خبر پایان همکاری این دو جنبه رسمی ببخشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ورزش‌سه، تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۷۳۲۲۵۳، varzesh۳.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
دوباره روزهای سیاه برای تیم داره رقم میخوره وبی سرپرست بودن واقعا شرایط رو برامون سخت میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین