پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
ظاهرا پرسپولیسی‌ها خیلی سفت‌وسخت به‌دنبال فسخ قرارداد با آتیه داده‌پرداز هستند و معتقدند این شرکت در چندماه اخیر و حتی در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هیچ قدمی برای باشگاه برنداشته و حاضر نشده در روز‌های سخت یار و یاور باشگاه باشد.
شعار سال: مهلت سرخ‌ها برای پرداخت پول ماریو بودیمیر تا دیروز بود و قرمز‌ها می‌توانستند با پرداخت حدودا ۵۰۰ هزار یورو از محرومیت نقل‌وانتقالاتی فرار کنند تا بتوانند در نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنان موردنیاز خود را جذب کرده و با قدرت بیشتری به بازی‌های لیگ برتر در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان آسیا پای بگذارند.

اما آن‌ها که آهی در بساط ندارند، نتوانسته‌اند فعلا این مبلغ را تهیه کنند و حالا باید در انتظار این موضوع بمانند که تصمیم فیفا چه خواهد بود و آیا زمان تازه‌ای به سرخ‌ها برای تسویه‌حساب با بودیمیر داده می‌شود یا اینکه تا زمان پرداخت پول، موقتا پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌ها بسته می‌شود.

البته درکنار مشکل پرداخت پول این بازیکن کروات، باشگاه با مشکل دیگری هم دست‌وپنجه نرم می‌کند و آن‌هم پولی است که باید به بازیکنان و کارمندان باشگاه پرداخت شود و ظاهرا رفته‌رفته صدای بازیکنان درآمده که چرا باید باوجود نزدیک شدن به نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر، دریافتی کمی داشته باشند و این موضوع می‌تواند در روز‌های آتی کار سخت باشگاه را دوچندان کند.

هرچند شنیده می‌شود سیدمجید صدری، رئیس جدید هیات‌مدیره پرسپولیس با رایزنی‌هایش موفق شده پول بودیمیر را از محلی قرض کند و قرار است در ادامه طرفین برای همکاری و صاف کردن این مبلغ پای میز مذاکره بنشینند، اما آن‌ها برای پرداخت بدهی به بازیکنان و اعضای کادرفنی فعلا چاره‌ای در سر ندارند و کارگزار هم قبول نکرده که در این شرایط حساس باری از دوش سرخ‌ها بردارد.

نامه پرسپولیس به وزارت ورزش

باشگاه پرسپولیس از زمانی که جعفر سمیعی را به‌عنوان مدیرعامل بالای سر خود می‌بیند، بار‌ها با شرکت کارگزار جلساتی را برگزار کرده و درخصوص شرایط همکاری و همچنین تزریق پول به باشگاه به بحث و گفتگو پرداخته است.

سرخ‌ها که تمام راه‌های درآمدزایی را به روی خود بسته می‌دیدند، از آتیه داده‌پرداز انتظار داشتند در این شرایط حساس به کمک باشگاه آمده و به‌نوعی روز‌های بد سرخ‌ها را درک کند، اما کارگزار که به‌خاطر شرایط خاص و بستن حساب‌های مالی‌شان در پایان سال امکان این کار را نداشت، درنهایت با این موضوع مخالفت کرد. حالا ظاهرا سرخ‌ها دست به‌کار شده‌اند و درخصوص عدم همکاری آتیه داده‌پرداز با باشگاه برای وزیر ورزش نامه‌ای نوشته‌اند و به‌نوعی اقدامات اولیه را برای انجام کار‌های جدی‌تر انجام داده‌اند.

چه کسی نامه سرخ‌ها را لو داد؟

بعد از اینکه نامه محرمانه سرخ‌ها به وزارت ورزش لو رفت، مدیران باشگاه پرسپولیس به‌شدت از این موضوع عصبانی شدند و به‌دنبال این هستند تا بدانند که این نامه از کجا به بیرون درز کرده و چه‌کسی قصد داشته با این‌کار برای پرسپولیسی‌ها حاشیه بسازد.

در این خصوص یکی از افراد باشگاه پرسپولیس گفت: «هرکسی این نامه را رسانه‌ای کرده، قطعا نفعش در ادامه همکاری باشگاه با کارگزار فعلی است و ما به‌دنبال آن هستیم که بدانیم این نامه از چه طریقی به بیرون درز پیدا کرده است.»

ظاهرا در این بین پرسپولیسی‌ها به یکی از معاونان پیشین باشگاه مشکوک هستند و بر این باورند که او ازطریق رفقایش در باشگاه توانسته از این نامه باخبر شود و آن را رسانه‌ای کند. هرچند هنوز نتوانسته‌اند برای این فرضیه خود دلیلی پیدا کنند و همچنان به‌دنبال فرد موردنظر می‌گردند.

سرخ‌ها تهدید به فسخ کردند

ظاهرا پرسپولیسی‌ها خیلی سفت‌وسخت به‌دنبال فسخ قرارداد با آتیه داده‌پرداز هستند و معتقدند این شرکت در چندماه اخیر و حتی در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هیچ قدمی برای باشگاه برنداشته و حاضر نشده در روز‌های سخت یار و یاور باشگاه باشد و حالا هم حاضر نیستند از موضع خود پایین آمده و برای بهتر شدن اوضاع در باشگاه قدمی بردارند.

مدیران پرسپولیس بر این باورند که پرداختی‌های آتیه داده‌پرداز تنها کف مبلغ قرارداد است و در قرارداد این موضوع ذکر شده که با بالاتر رفتن درآمد، پولی که به سرخ‌ها می‌رسد هم بیشتر می‌شود و این موضوع اصلا توسط کارگزار رعایت نشده و همین موضوع هم یکی دیگر از مشکلات باشگاه با آتیه داده‌پرداز است.

حالا هم از باشگاه خبر می‌رسد که پرسپولیسی‌ها به‌دنبال وساطت وزارت ورزش برای حل این مشکلات هستند تا بلکه کارگزار راضی شود بخشی از مشکلات مالی باشگاه را بر دوش بکشد و با پرداخت مبلغی شرایط را در باشگاه بهبود ببخشد، اما ظاهرا اگر آتیه بر مواضع خود برای عدم پرداخت پول در این مقطع به باشگاه پرسپولیس ایستادگی کند، راه‌حل آخر سرخ‌ها فسخ قرارداد است.

آتیه پول نمی‌دهد، چون بدهی ندارد!

مدیران شرکت آتیه داده‌پرداز در تمامی جلساتی که با مدیران پرسپولیس داشته‌اند، این نکته را یادآور شده‌اند که نمی‌توانند مبلغ جدیدی به حساب باشگاه واریز کنند، چراکه مدیران قبلی تمامی مبالغی را که باید تا پایان سال به حساب باشگاه واریز می‌شد، برای تسویه‌حساب با برانکو ایوانکوویچ دریافت کرده‌اند و کارگزار با این اقدام در آن شرایط پرسپولیس را از خطر بزرگی نجات داده است.

حالا هم آتیه برای درخواست جدید باشگاه برای اینکه پولی که قرار است در فروردین‌ماه به حساب باشگاه بیاید را زودتر به حساب‌شان واریز کنند مخالفت کرده و دلیل اصلی‌اش هم این است که آن‌ها نمی‌توانند حساب بازی در پایان سال کاری را داشته باشند و قوانین به آن‌ها اجازه انجام این کار را نمی‌دهد.

شنیده می‌شود نامه‌نگاری‌های آتیه داده‌پرداز با باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش درجریان است و آن‌ها علاقه‌مند هستند این مشکلات در آرامش و به‌صورت منطقی حل شود.

پرسپولیس فسخ کند ۵۰ میلیارد جریمه می‌شود

پرسپولیسی‌ها که این روز‌ها جسته و گریخته از فسخ قرارداد با آتیه حرف می‌زنند، در قراردادشان بند‌هایی را پیش‌رو دارند که باعث می‌شود آن‌ها نتوانند به همین سادگی‌ها دست‌به چنین اقدامی بزنند. ظاهرا در این قرارداد آمده که اگر فسخ قرارداد بی‌دلیل باشد و طرفین به تعهدات خود عمل کرده باشند، طرف فسخ‌کننده باید مبلغی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان را به‌عنوان ضرر و زیان به طرف مقابل بپردازد و این مبلغ می‌تواند چالش جدیدی را برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کند. پیش از این باشگاه پرسپولیس درقبال یکی دیگر از اسپانسر‌های باشگاه هم چنین اقدامی را انجام داده بود و تنها شانسی که آوردند این بود که اسپانسر پیگیر این موضوع نشد و همچنان بدهی سنگینی به شرکت مذکور وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۰۸۱، farhikhtegandaily.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
0
0
اصلا پشتيبان اين دو تيم نبايد شد اين ها خودشون هم روي هوا هستن چه برسه به اسپانسراشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین