پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۱۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
دیشب بخش‌هایی از شهر تهران شاهد آژیر خطر ممتد بود. مسئولین عامل آن را به حضور هواپیمای ترکیش مرتبط ندانسته و به ورود آب به دستگاه شهدا سریع یکی از سازمان‌ها مربوط کرده اند. برنامه ۲۰:۳۰، امروز نیز با تیتر معناداری در این خصوص گفت:، اما بشنوید از وانتی که با صدای آژیر ماشینش خواب را از تهرانی‌ها گرفت!

شعار سال:برنامه ۲۰:۳۰ ، امروز نیز با تیتر معناداری مدعی شده است که : اما بشنوید از وانتی که با صدای آژیر ماشینش خواب را از تهرانی ها گرفت !

مجری برنامه به نقل از منابع آگاه شایعات مربوط به بردن جهیزیه دختر یکی از شهروندان با هواپیمای ترکیش را رد کرده و ضمن دعوت از شهروندان به کم توجهی به شایعاتی همانند آب خوردگی و اتصالی در سیستم هشدار سریع یکی از سازمان ها، وقوع این حادثه را به کم توجهی راننده یک وانت و قانون شکنی های متعدد او ، مرتبط دانست.

شاهدان عینی در این خصوص بیان داشته اند که بلندگوی وانت روشن بوده و همراه با آژیر وانت، اقدام به پخش از بلندگو و اکو در کوچه های شهر شده است.

بیست و سی گزارش داد که راننده خاطی در نیمه های شب به اتهام استفاده غیر مجاز از صدای آژیر روی دزدگیر وانت ، ایجاد مزاحمت فراگیر برای شهروندان ، تشویش اذهان عمومی ، تهمت، افترا و نشر اکاذیب !!! دستگیر شده و با توجه به خرید و فروش ضایعات در خارج از شبکه و عدم ثبت مشخصات انباری منزل خ.د و محل دپوی کالاهای ضایعاتی در سامانه جامع انبارداری ، استفاده غیر مجاز از دستگاه پوز سیار ( بدون داشتن کد مالیاتی)  ، نداشتن جواز کسب یا مجوز قانونی پرداختن به خرید و فروش ضایعات ، در بازداشت بسر می برد.


اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین