پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
احمدی نژاد دانش‌آموخته رشته حمل‌ونقل است و هشت سال در مسند ریاست جمهوری بیش از هر کسی می‌تواند دلایل ناکامی‌های توسعه حمل و نقل کشور را توضیح دهد. اینکه چرا تحریم‌هایی که قرار بود کاغذ پاره باشد، اما تاثیرات غیرقابل انکاری بر جا گذاشت و همین‌طور هدفمندی یارانه‌ها عدالت اجتماعی را به ارمغان نیاورد و اختلاف طبقاتی و شکاف در دهک‌های اقتصادی همچنان کشور را از مسیر توسعه پایدار دور نگاه داشته است. گزیده‌ای از دیدگاه‌های محمود احمدی‌نژاد را در گفت‌وگوی اختصاصی با مدیران ماهنامه صنعت حمل‌ونقل و ماهنامه سفر در این ویدیوی کوتاه ببینید.

شعار سال: گفت‌وگو با محمود احمدی‌نژاد را در منزل او انجام دادیم. میدان ۷۲ محله نارمک تهران. او  دانش‌آموخته رشته حمل‌ونقل است و هشت سال در مسند ریاست جمهوری بیش از هر کسی  می‌تواند دلایل ناکامی‌های توسعه حمل و نقل کشور را توضیح دهد. گفت‌وگو اما طولانی شد و نزدیک به دو ساعت به طول انجامید. اینکه چرا تحریم‌هایی که قرار بود کاغذ پاره باشد اما تاثیرات غیرقابل انکاری بر جاگذاشت و همین‌طور هدفمندی‌ یارانه‌ها عدالت اجتماعی را به ارمغان نیاورد و اختلاف طبقاتی و شکاف در دهک‌های اقتصادی همچنان کشور را از مسیر توسعه پایدار دور نگاه داشته است.

گزیده‌ای از دیدگاه‌های محمود احمدي‌نژاد را در گفت‌وگوی اختصاصی با مدیران  ماهنامه صنعت حمل‌ونقل و ماهنامه سفر  در این ویدیوی کوتاه ببینید. متن کامل این گفت‌وگو در شماره اسفند ماهنامه صنعت حمل و نقل (۳۸۱) منتشر خواهد شد. این گفت‌وگو حاوی نکات ارزرشمندی برای آن دسته از پژوهشگران و مدیرانی است که تحولات تاریخی ایران را می‌کاوند و  سیر تحولات آینده مدیریت کلان کشور  را زیر نظر گرفته‌اند.

تعداد بازدید : 7

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی یادداشت های همایون ذرقانی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین