پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۸۱۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک تا اردیبهشت سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.
شعار سال: محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بازدید از این طرح مهم راهسازی اظهار داشت: بهره برداری این آزادراه بسیار مهم است به همین جهت این بازدید صورت گرفت و با توجه به گزارش پیشرفت طرح توسط مجریان آن، سال آینده زیربار ترافیک قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح یکی از پروژه‌های اولویت دار لرستان محسوب می‌شود، گفت: تاکنون برای این طرح بیش از یکهزار میلیارد تومان پرداخت صورت گرفته است و با ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان دیگر تکمیل می‌شود.

عملیات اجرایی آزادراه خرم آباد - بروجرد - اراک از سال ۹۳ آغاز شد تا علاوه بر این نخستین تونل سه خطه ایران به صورت آزادراهی و به طول ۳.۲ کیلومتر در این پروژه افتتاح شود.

این آزاد راه به طول ۱۳۵ کیلومتر بوده که ۷۵ کیلومتر از آن در استان لرستان در دست ساخت که به صورت مشارکتی با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و شرکت ساخت در حال اجرا بوده و بخشی از آن در حال آسفالت و زیرسازی آن تکمیل شده است.

این آزاد راه در چهارقطعه احداث شده که قطعه اول از بروجرد تا اراک بوده و سه قطعه دیگر با پیشرفت کاری ۹۰ درصد در حوزه استحفاظی لرستان اجرا شده است.

این طرح جزو پروژه‌هایی است که دولت روی آن متمرکز شده که طول مسیر هر قطعه بطور میانگین بین ۲۲ تا ۲۵ کیلومتر و در مجموع قرارداد این پروژه ۱۰۰۰ میلیارد تومان بوده است.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح دوشنبه به منظور انجام سفری یک روزه به لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

نوبخت که به دعوت دی ماه امسال سیدموسی خادمی استاندار لرستان به این استان سفر کرده است ضمن بازدید از برخی طرح‌های نیمه تمام سیل در خرم آباد به شهرستان پلدختر نیز سفر می‌کند.

بازدید از طرح بازسازی پل‌های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان، تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک، استادیوم یکهزار و ۵۰۰ نفری و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی از جمله برنامه‌های نوبخت در خرم آباد است.

بنابر اعلام استانداری لرستان، افتتاح پالایشگاه، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۲۲۱۷۸۲، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین