پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
اینکه فردی با وجود اطلاع از مخاطرات کرونا و وجود جریمه ۲۵۰ هزار تومانی، اقدام به حضور در خیابان می‌کند، یا یک احمق است یا گرفتار! سوال مان از پلیس محترم راهور این است که چقدر از دانش مددکاری و روانشناسی در تصمیم گیری‌های خودشان استفاده می‌کنند؟ آیا افزایش جریمه به یک میلیون تومان، چاره کار خواهد بود؟ واقعا متاسفیم!
شعار سال: رییس پلیس راهور خوزستان گفت: طبق مصوبه ستاد استانی کرونا از روز یکشنبه ۲۶ بهمن جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای آن دسته از خودروهایی که در خوزستان خلاف مقررات محدویت کرونایی رفتار می‌کنند، اعمال خواهد شد.
 
منصور جمشیدی در حاشیه نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان بیان کرد: جریمه ۱۰ میلیون ریالی شامل خودرو‌هایی می‌شود که به شهر‌های قرمز ورود و خروج داشته و یا در ساعت ۲۱ تا چهار صبح تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه برابر مصوبات نشست استانی ستاد مدیریت کرونا، اعمال قانون و کنترل ما با شدت بیشتری انجام می‌شود افزود: از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد تردد خودرو‌ها در تمامی شهر‌های خوزستان ممنوع است و مردم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در این ساعت تردد نداشته باشند.
 
ممنوعیت ورود و خروج خودرو‌ها از شهر‌های قرمز به دیگر شهر‌ها

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: ورود و خروج خودرو‌ها از شهر‌های قرمز به دیگر شهر‌ها ممنوع است و ماموران ما و دوربین‌های جاده‌ای برابر قانون این خودرو‌ها را جریمه کرده و روزانه این جرایم توسط پیامک به آن‌ها ارسال خواهد شد. البته آن دسته از رانندگانی که خودرو خریداری کرده، ولی سند به نام مالک قبلی است، پیام برای آن‌ها ارسال نمی‌شود.

وی افزود: پلیس خدمتگزار مردم است و امیدوارم فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از جانب مردم بیشتر رعایت شود تا این ویروس منحوس ریشه کن شود. جمشیدی ادامه داد: روزانه برای بیش از ۲ هزار خودرو در خوزستان اعمال قانون می‌شود که امیدواریم در روز‌های آینده با کمتر شدن ترددها، شاهد کاهش این آمار باشیم. هم اکنون ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند که وضعیت هشدار دهنده‌ای است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۸۴۲۲۸۳۷۱، irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
اين قانون بايد بازدارنده باشه نه اينكه منبع درامد باشه صرفا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین