پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
تیم‌های متمول، اما ناکام لیگ برتر فوتبال با اتمام نیم‌فصل نخست به سراغ سرمربیان موفق تیم‌های نه چندان متمول رفته‌اند و به رقبای خود پاتک زده‌اند.
شعار سال : تراکتور و ذوب آهن دو تیمی هستند که برخلاف انتظارات در نیم فصل نخست لیگ برتر آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفتند و موجب نارضایتی و نگرانی هواداران و مدیران این دو باشگاه شدند. هر دو باشگاه راه علاج مشکل را انتخاب سرمربی جدید برای تیم‌های خود دیدند، اما در فصلی که ورود خارجی‌ها ممنوع شده و بازار، همه داشته‌های موفق خود را در ابتدای فصل جاری عرضه کرده، راه زیادی پیش روی تیم‌ها نمی‌ماند.

در نتیجه هر دو باشگاه از هفته‌های قبل رایزنی با سرمربیان موفق تیم‌های نه چندان ثروتمند، اما موفق نیم‌فصل نخست را آغاز کردند و توانستند به مراد خود برسند. تراکتور و ذوب آهن در یک پاتک تند و تیز، خطیبی و حسینی را از اردوگاه رقبا خارج کردند و به عنوان سرمربی جدید، به استقبال نیم‌فصل نخست لیگ برتر رفتند.

در نتیجه این اتفاق، هر دو باشگاه نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک که سرمربیان موفق خود را به عنوان نیروی ارزشمند و غیر قابل جبران از دست داده‌اند، در تدارک پیگیری حقوقی این اتفاق هستند تا شاید از این طریق ضرر و زیانی را متوجه تراکتور و ذوب آهن کنند و بخشی از خسارت مادی و معنوی خود را جبران کنند.

در حالی که امیدواری در تراکتور و ذوب‌آهن برای خروج از بحران با سرمربیان جدید افزایش یافته، نگرانی‌ها در آلومینیوم اراک و نفت مسجدسلیمان اوج گرفته و مشخص نیست که این دو تیم بتوانند در نیم‌فصل دوم هم نتایج درخشان خود در بازی‌های نیم‌فصل نخست را جبران کنند.

به نظر می‌رسد با گذشت زمان و ته کشیدن داشته‌های محدود بازار فوتبال ایران، از این قبیل اتفاقات بار‌ها رخ دهد و تیم‌ها برای جبران محدودیت جذب مربیان خارجی، چشم به مربیان تیم‌های دیگر داشته باشند که می‌تواند ضریب فسخ‌های یک طرفه را در تیم‌های ایرانی افزایش دهد.

در فصل جاری، تعداد مربیان و بازیکنانی که به طور غیرقانونی اقدام به فسخ قرارداد خود کرده‌اند، بیش از پیش شده و ظاهرا قرار است به این آمار و ارقام اضافه شود.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار 4 اسفند 99 ، کد خبر : 99120302058 ، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
0
0
ليگ برتر ايران هم مدت هاست غرق در فساد داره غوطه وري ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین