پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشخص است گرانی‌ها نتیجه سیاست چه کسانی است؟ گفت: گاهی برخی به گونه‌ای مظلوم نمایی می‌کنند که جای مدعی و منکر عوض می‌شود.
شعار سال: حجت الاسلام علیرضا سلیمی در تذکری مستند به ماده ۱۰۹ آئین نامه داخلی مجلس گفت: بر اساس این ماده ناطق چه نمایندگان باشند و چه نماینده دولت نباید از موضوع مورد بحث خارج شود. ما در حال بررسی بودجه هستیم و گاهی مباحثی از سوی نماینده دولت مطرح می شود که خارج از بحث است. ایشان می گوید ما موافق گرانی نیستیم و می خواهیم نرخ ها ثابت باشد اما دلار ۲۶ هزار تومانی، تورم ۶۲ درصدی خوراکی ها، سکه ۱۲ میلیون تومانی، مرغ ۳۵ تا ۴۰ هزار تومانی و گوشت ۱۵۰ هزار تومانی را چه کسی آورده است. آیا این گرانی را ما آورده ایم؟

وی افزود: مشخص است گرانی ها نتیجه سیاست چه کسانی است. اما جوری مظلوم نمایی می کنند که گویی دولت دیگری وجود دارد و جای مدعی و منکر گاهی عوض می شود. آیا شاکله بودجه ای که شما آوردید منشأ این تورم عجیب نبود؟ امروز قیمت فولاد و سیمان چقدر است؟ پشت تریبون بگویند عامل گرانی چه کسی است؟ و این بساط را چه کسی به پا کرده است؟.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 اسفند 1399، کد خبر: 4959563،  www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
نتيجه سياست هاي ليبرال اقتصادي در ايران هست كه به اين جا رسيديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین