پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۷۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
سرهنگ مرادی از کشف نزدیک به ۱۶ تن آرد به صورت احتکار شده در روز‌های اخیر خبر داد و گفت: صرفا آرد یارانه‌ای باید از مجاری تعیین شده توزیع شود و پخش آرد یارانه‌ای با قیمت آزاد به هر شکلی تخلف است. در این زمینه ۳ نفر دستگیر شدند و آرد‌های یارانه ای پس از بررسی‌های انجام شده بار دیگر در بازار توزیع شدند.
شعار سال: سرهنگ عباس مرادی از دستگیری عوامل فروش آرد یارانه‌ای به قیمت آزاد خبر داد و گفت: صرفا آرد یارانه‌ای باید از مجاری تعیین شده توزیع شود و پخش آرد یارانه‌ای با قیمت آزاد به هر شکلی تخلف است.

تحریم‌های اقتصادی و به دنبال آن مشکلات اقتصادی که در جامعه ایجاد شده است، دولت را به این سمت هدایت کرده است تا در راستای رفاه شهروندان و تامین نیاز‌های مهم و اولیه جامعه، یارانه‌ای به برخی کالا‌های اساسی اختصاص دهد که یکی از این کالا‌های مهم و اساسی آرد است. این اتفاق همواره به عرصه‌ای برای سودجویان بدل می‌شود و در جدیدترین مورد شاهد عدم فعالیت برخی واحد‌های نانوایی بودیم که پس از بررسی مشخص شد این مراکز پخت نان اقدام به فروش آرد یارانه‌ای به قیمت آزاد می‌کنند و از فعالیت و پختن نان طبق ضوابط خودداری می‌کنند.

سرهنگ عباس مرادی، سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص گفت: در روز‌های اخیر نزدیک به ۱۶ تن آرد به صورت احتکار شده کشف شد. این آرد‌ها خارج از شبکه، توزیع می‌شد و بعضا نانوا به واسطه این سواستفاده دیگر به فعالیت نمی‌پرداخت.

او افزود: آن‌ها با این اقدام خود در جامعه خلل ایجاد می‌کردند و صرفا آرد یارانه‌ای را به صورت آزاد به فروش می‌رساندند و به علت اختلاف قیمت به منافعی دست پیدا می‌کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: روی این بسته‌های آرد نیز عنوان شده بود که به صورت یارانه‌ای جهت پخت توزیع شده است و متخلفین بهانه‌ای برای عدم آگاهی نداشتند. در یک ماه اخیر چندین مرتبه چنین تخلفی مشاهده شده است و ضرورت دارد تا اصناف با دقت بیشتری نظارت بر واحد‌های صنفی داشته باشند.

سرهنگ مرادی ادامه داد: این واحد‌ها موظف به پخت نان هستند، اما از این خلا سو استفاده می‌کنند و به سودجویی می‌پردازند. برخورد در این عرصه با جدیت ادامه دارد و صرفا آرد یارانه‌ای باید از مجاری تعیین شده توزیع شود. توزیع آرد یارانه‌ای با قیمت آزاد به هر شکلی تخلف است.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در این زمینه ۳ نفر دستگیر شدند و آرد‌های یارانه‌ای پس از بررسی‌های انجام شده بار دیگر در بازار توزیع شدند. پلیس همواره تلاش می‌کند تا مانع فعالیت سودجویان شود و نیاز‌های اولیه شهروندان به خوبی در اختیار آن‌ها قرار گیرد و خللی در عرصه توزیع ایجاد نشود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۴۱۵۵۰، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
خداییش تا به کی باید این همه اوضاع رو به سمت عدم مدیریت فضای موجود پیش ببریم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین