پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
پس از حادثه در مرز سراوان، موج سواری رسانه‌ای آنان که به دنبال برهم زدن آرامش و امنیت مردم هستند، آغاز شد تا آن اندازه که از دستاویز قرار دادن هیچ دروغ و سند سازی فروگذار نکردند.
شعار سال: مرکز سیستان و بلوچستان، با تحرکات گروهک تروریستی و منفعت طلبان و در نتیجه، درگیری در مرز سراوان حادثه‌ای بس تاسف آور و ناگوار برای مردمان خونگرم سیستان و بلوچستان رقم زد.

حادثه‌ای که بعد از آن رسانه‌های معاند و ضد ایران، از باتلاق آن ماهی گرفتند و با حمایت از خرابکاران و گروهک تروریستی در آشوب‌ها نقش اصلی را ایفا کردند.

در حادثه ایی که ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در مرز شمسر شهرستان سراوان توسط سوخت‌بر‌ها در آن طرف مرز رخ داد، با تیراندازی افراد ناشناس دو نفر کشته و تعدادی زخمی شدند.

ساعت ۱۰ صبح دیروز هم عده‌ای در مقابل فرمانداری سراوان تجمع می‌کنند و پس از شکستن درب و پنجره‌ها وارد فرمانداری می‌شوند که با ورود نیرو‌های امنیتی این افراد متفرق شدند و ساعتی بعد شهر در روال عادی بازگشت و اکنون امنیت کامل برقرار است.

گروهک‌های ضد انقلاب و معاند از قبل با ترسیم نقشه و ترغیب افراد سودجو دست به این اقدام خرابکارانه زدند.

بر خلاف همه دشمنی‌های شبکه‌های معاند و تحریکات فضای مجازی برای ایجاد ناامنی در شهرستان سراوان، فرمانداری این شهرستان امروز چهارشنبه با هوشیاری مردم در کمال امنیت در حال خدمات دهی به مردم است.

اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت

طرح رزاق یکی از اهداف دولت برای اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت و افزایش قیمت جلوگیری از قاچاق این سرمایه ملی به خارج از مرزهاست. در این طرح برای انتقال سوخت به خارج از کشور، سهمیه مشخصی برای مرزنشینان مشخص شده است و خارج از این سهمیه غیرقانونی است.

طرح رزاق چند ماهی است که مصوب شده و به گفته معاون استاندار سیستان و بلوچستان با اجرای طرح رزاق یکسری از معضلات رفع و برخی حوزه‌ها مانند آموزش، بهداشت با نگاه توسعه‌ای خاص خود و مباحث مربوط به حوزه زیر ساخت‌های امنیت تقویت می‌شود تبدیل قاچاق سوخت به تجارت قانونی هدف اصلی طرح رزاق است.
استاندار سیستان و بلوچستان هم با تاکید بر اهمیت پیشگیری از قاچاق سوخت و ساماندهی آن در سیستم طرح رزاق بیان کرد: باید نیروی انتظامی و یگان‌های کنترل‌کننده مبادی ورودی استان، قاچاق سوخت را به طور جد کنترل کنند و هزینه قاچاق سوخت بالا برود.
 
 
تعداد بازدید : 5


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹، کدخبر:iribnews.ir، ۳۰۳۰۵۴۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
تقصیر حکومت نیست اوضاع سیستان ایین همه بهم ریخته ست باید دست به یقه شد با دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین