پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۹۸۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
فرماندار مبارکه از راه اندازی مکانی به نام "روستابازار" در شهرستان مبارکه، برای حذف واسطه‌ها در عرضه محصولات کشاورزی و دامی این شهرستان خبر داد.

شعار سال: اصغر هدایت  فرماندار مبارکه  گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در زمینه تولید محصولات گلخانه‌ای و گیاهان دارویی، مکانی به عنوان روستا بازار برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و حذف واسطه ها به همت تعاونی‌های روستایی، راه اندازی می‌شود.
 
او افزود: با راه اندازی این روستا بازار‌ها هزینه‌ی تمام شده برای مصرف کننده کاهش می‌یابد و اشتغالزایی برای روستاییان را هم فراهم می‌کند.
 
فرماندار مبارکه گفت: در حال حاضر ۱۷ تعاونی با عضویت ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان مشغول فعالیت هستند.
 
محسن حاج عابدی مدیر تعاون روستایی استان اصفهان هم با اشاره به فعالیت ۴۶۰ تعاونی روستایی در استان، گفت: در حال حاضر، اجرای عملیات بازرگانی و عرضه‌ی مستقیم محصولات کشاورزی در تعاونی‌ها در حال پیگیری است و قرار است با ساخت بار انداز‌های عرضه مستقیم این محصولات در شهرستان‌های مختلف و مرکز استان، فاصله‌ی میان تولید و مصرف کننده را کاهش دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان  ، تاریخ انتشار:  1  دی  1399  ، کدخبر: 7602582، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین