پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
مدیرعامل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک با اشاره به کمک ۱۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به آسایشگاه کهریزک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز، همچنین از هدیه دو میلیارد تومانی این بنیاد به مددکاران آسایشگاه کهریزک همزمان با روز مددکار خبر داد.

شعار سال: محمدرضا صوفی نژاد در حاشیه بازدید رئیس بنیاد مستضعفان از مجموعه آسایشگاه خیریه کهریزک به ایسنا، اظهار کرد: رئیس بنیاد مستضعفان و تعدادی از مدیران این بنیاد صبح امروز همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) که به نام روز پدر و همچنین روز مددکار نامگذاری شده، از مجموعه آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.
 
مدیرعامل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک با تشریح کمک‌های بنیاد مستضعفان به این آسایشگاه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا امروز، بنیاد مستضعفان نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان به آسایشگاه خیریه کهریزک کمک کرده است که سه میلیارد تومان در اسفند ماه سال گذشته و در نخستین روزهای شیوع کرونا بود و  هفت میلیارد تومان آن نیز طی سال جاری به منظور حمایت از مددجویان و مددکاران این مجموعه انجام شده است.
 
وی ادامه داد: در این بازدید نیز، مبلغ دو میلیارد تومان از سوی رئیس بنیاد مستضعفان برای تقدیر از مددکاران آسایشگاه خیریه کهریزک که در ماه‌های اخیر و همزمان با شیوع کرونا، تلاش و جانفشانی بسیاری کردند، تقدیم شد.
 
به گفته صوفی‌نژاد، علاوه بر این موارد، در جلسه امروز نیز رئیس بنیاد مستضعفان نسبت به احداث واحدهای مسکونی برای پرسنل این آسایشگاه اعلام آمادگی کرد.
 
مدیرعامل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک در پایان از کمک‌های بنیاد مستضعفان به این آسایشگاه و سایر اقشار محروم کشور از جمله کولبران و مددجویان نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی، تقدیر و تشکر کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:  7 اسفند  1399  ، کدخبر:99120705176 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
بنیاد هم خیلی هوای محرومین رو داره واقعا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین