پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۰۹۲
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
حاج اکبر ابراهیمی از نوجوانی وارد کار‌های صنعتی شد و با ورود به دهه ۳۰ راه‌اندازی یکی از مجموعه‌های مهم تولید لوازم‌خانگی در کشور یعنی شرکت پاکشوما را پایه‌گذاری کرد. او در ۴۰ سال گذشته همیشه در کنار فعالیت‌های صنعتی و نگاه توسعه گرایانه خود، همیشه حضوری فعال در حوزه امور خیریه داشته است تا جایی که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین خیرین مدرسه‌ساز کشور و مرد صنعت و مدرسه‌سازی شناخته می‌شود
شعار سال: اکبر ابراهیمی در سال ۱۳۲۳ در شهر تهران و در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد.در واقع در سال ۱۳۲۳ بود که ششمین فرزند مشهدی محمد و راضیه به دنیا آمد. نامش را اکبر گذاشتند. مشهدی محمد را اهل محله سرچشمه به گاری میوه‌فروشی‌اش می‌شناختند. اکبر ابراهیمی، آخرین فرزند این خانواده نبود. آن‌ها ۱۳ خواهر و برادر بودند. برادر بزرگ اکبر برای او حکم الگو را داشت و همین باعث شده بود که او هم مانند برادرش تحصیل را جدی بگیرد. او برای خود آینده‌ای پر از ثروت تصور می‌کرد و هر بار، روز‌هایی را از ذهن می‌گذارند که از طریق درس خواندن به ثروت دست پیدا کرده و به کمک خانواده‌اش آمده است.
او از دوران نوجوانی به دلیل شرایط اقتصادی خانواده و کمک به پدرش وارد بازار کار شد. او از ۱۷ سالگی به فعالیت‌های صنعتی رو آورد و در سال ۱۳۵۴ زمانی که تازه‌وارد دهه ۳۰ زندگی‌اش شده بود، مجموعه صنعتی پاکشوما را برای تولید ماشین‌های لباس‌شویی نیمه اتوماتیک راه‌اندازی کرد. کارخانه‌ای که با توجه به نگاه صنعتی و توسعه محور اکبر ابراهیمی در طول بیش از ۴ دهه فعالیت همیشه در تولید لوازم‌خانگی جزو برند‌های اصلی کشور محسوب می‌شده است و هم‌اکنون علاوه بر ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، مایکروفر، جاروبرقی، کولرآبی و گازی و حتی یخچال سایدبای‌ساید هم تولید می‌کند.
 
آشنایی با اکبر ابراهیمی؛بزرگ مرد صنعتگر و مدرسه‌ساز
حاج اکبر ابراهیمی ۲۰ سال پیش در سال ۱۳۷۶ برای نوسازی و جوان‌گرایی در ساختار‌های مدیریتی این مجموعه صنعتی دست به تغییراتی زد که حاصل آن نوسازی کارخانه، افزایش تولید و ورود به ساخت محصولات جدید در این مجموعه بود. توسعه مجموعه صنعتی پاکشوما (باوجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور) در سال‌های گذشته همیشه یکی از هدف‌گذاری‌های مهم حاج اکبر ابراهیمی و فرزندش محمودابراهیمی که در حال حاضر مدیرعامل مجموعه صنعتی پاکشوما است، بوده و در این زمینه مهم‌ترین کار، ساخت مجموعه صنعتی بسیار عظیمی در شهر قم و انتقال کارخانه به این مجموعه است.

ساخت کارخانه جدید پاکشوما در اردیبهشت ۱۳۹۳ در شهرک صنعتی محمودآباد قم با وسعت ۱۰۰ هزار مترمربع و با ۳۰ هزار مترمربع ‏سالن و انبار برای تولید قطعات و دو خط کامل تولید لوازم‌خانگی به بهره‌برداری رسید و در خرداد ۱۳۹۴، ۳۰ هزار مترمربع دیگر هم به سالن‌های تولید این مجموعه افزوده شد. هم‌اکنون ۳ خط کامل تولید در ۶۰ هزار مترمربع در این مجموعه فعال است. شرکت پاکشوما جهت بهبود کیفیت ‏محصولات خود با شرکت‌های مختلف اروپایی و آسیایی همکاری‌هایی درزمینهٔ طراحی سیستم، نصب ماشین‌آلات و فناوری‌های روز و حتی تولید محصولات مشترک شروع کرده است، برای مثال دو سال پیش‌قرارداد مشترکی برای تولید ماشین لباس‌شویی بین شرکت مدیا (شرکت چینی و از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم‌خانگی در جهان) بسته و سال گذشته از محصول مشترک این دو شرکت با حضور حاج اکبر ابراهیمی که هم‌اکنون ریاست هیات مدیره مجموعه صنعتی پاکشوما را بر عهده دارد، رونمایی شد.

در مجموعه صنعتی پاکشوما در حال حاضر حدود هزار نفر مشغول به کار هستند و مدیران این مجموعه پیش‌بینی می‌کنند با افتتاح تمام ‏خطوط تولید و توسعه کار در این مجموعه میزان اشتغال آن‌ها به ۴ هزار نفر افزایش پیدا کند. این مجموعه دارای ۶۰۰ مرکز خدمات پس از فروش در کل کشور است. به گفته مدیران این مجموعه هم‌اکنون به‌صورت میانگین ۷۰ درصد قطعات و مواد مورداستفاده در کارخانه پاکشوما در داخل ساخته می‌شود.

خیر مدرسه ساز

در کنار فعالیت‌های صنعتی و تأسیس و راه‌اندازی یکی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید لوازم‌خانگی در کشور، اکبر ابراهیمی از بزرگ‌ترین خیرین کشور به‌خصوص درزمینهٔ مدرسه‌سازی محسوب می‌شود و تاکنون در ساخت بیش از ۱۰۰ مدرسه در سراسر ایران مشارکت داشته است ( تا پایان بهمن 1399 ، جمعا در 265 پروژه شامل ساخت 171 مدرسه ،34 سرویس بهداشتی و تعمیر 60 مدرسه ، فعالیت خیرخواهانه داشته اند)
او اگرچه به دلیل نگاه مذهبی از جوانی همیشه بخشی از درآمد خود را وقف امور خیریه و پرداخت خمس و ذکات می‌کرد، اما عملاً در دوران میان‌سالی و با حضور در یک مراسم افطاری با فعالیت‌های مدرسه‌سازی در آموزش‌وپرورش آشنا شد و از آن‌ پس مشارکت گسترده‌ای در این زمینه را آغاز کرد و به گفته خودش حدود یک‌سوم اموالش را تفکیک کرده و با واریز به‌حساب بانکی مجزایی واریز کرد تا صرف امور خیریه و در رأس آن، مدرسه‌سازی شود.
او علاوه بر استان‌ها و مناطق محروم در زندان‌های اوین و رجایی شهر هم مدارسی احداث کرده است. در کنار مدرسه‌سازی حاج اکبر ابراهیمی ملک محل کسب و فعالیت‌های تجاری‌اش را به بنیاد خیریه رضویه وقف کرده و با تأسیس موسسه‌ای خیریه در حوزه تأمین جهیزیه نوعروسان و کمک به مستمندان، راه‌اندازی مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست در شهر دماوند، اختصاص مبلغی به صندوق‌های قرض‌الحسنه جهت اعطای وام به افراد نیازمند و اجرای پروژه‌های عمرانی مانند چندین پروژه آب‌رسانی در مناطق محروم اقداماتی انجام داده و می‌دهد. حاج اکبر ابراهیمی عضو هیات امنای مجمع پشتیبانی مسجد مقدس جمکران و هیئت‌امنای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) است.

به‌پاس چند دهه فعالیت صنعتی، کارآفرینی، مسئولیت اجتماعی و خیریه در سال ۱۳۹۳ نشان رهبران کارآفرینی کشور به حاج اکبر ابراهیمی اهدا شد. او در سال ۱۳۹۶ نیز از سوی سازمان بهزیستی کل کشور تندیس چهره ماندگار خیرین را دریافت کرد.
پایگاه تحلیلی خبر شعار سال برای ایشان و کلیه فعالان حوزه خیریه ای کشور، آرزوی عزت ، سلامت و برکت دارد. بلند نامان کشور که با نگاهی بینانسلی ، تسهیل کننده حرکت های توسعه ای و تمدنی هستند. 

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت کارخانه دار، تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۹۹، www.karkhanedar.com / سایر منابع .
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۳۸
غیر قابل انتشار: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
3
13
صنعت گر بودن اون هم در اين روزهاي ايران واقعا يكي از كارهاي سخت اين دوره زمونه ست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
1
2
عبارت فعالیت بینانسلی رو خیلی خوب اومدید ، خوشم اومد
طوبی منصوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
1
8
سلام علیکم .خدا قوت و برکت بشما عنایت کنه که این همت و بزرگمنشی را دارید و خیلی از ما دعاگوی زحمات شما هستیم ...خدا حفظ تون کنه ان شاءالله
اگر کسی بخواهد در این مجموعه مشغول کار شود در تهران امکانش هست؟ واگرهست چگونه ؟ ممنونم
متدین ومهندسی الکترونیک وبزبان انگلیسی هم آشنا هستند . متشکرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
4
5
مدرسه مارا ابن آقا ساخته
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
1
10
خداوند عمر باعزت ب خودش وخانوادش بده
خیراله بیابانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۲
1
4
سلام وعرض ادب خدمت حاج اکبر ابراهیمی؛اینجانب ۲۵بهمن ماه از یکی از نمایندگیهای پاک شوما در کرمانشاه (نمایندگی امین امجدیان)یک دستگاه ظرف شویی پا شوما ویک دستگاه کولر گازی ۳۰هزار پاک شوما نقدی خرید کرده ام وحال پس از ۷روز با من تماس گرفتند وگفتند که به علت تغییر قیمت شرکت نمی تواند خریدهای شما را ارسال کند،وما میتوانیم پول شما را عودت دهیم .خواستم در این مورد مرا قانع کنید که این یعنی چه واین تغییر قیمت جدید چه ربطی به من داردواینکه این مدت تمام پول اجناس کامل از من دریافت شده چه میشه.
شماره تماس اینجانب۰۹۱۸۱۳۳۹۳۴۴بیابانی
یعقوب نصیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
1
6
درخواست مدرسه راهنمایی دراستان چ و ب شهرستان کوهرنگ روستای نصیراباد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
1
6
خدا عمر با عزت بهشون اعطا فرماید اگر ۱۰ نفر مثل ایشون تو مملکتمان داشته باشیم میشه گلستان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
9
1
کاش مستندی تهیه میشد از زد و بندهای پشت پرده این بازاری ها با مافیای اقتصادی کشور.اینها جهت نیل به اهداف خود پشت عناوین وقف و خیریه قایم می شوند. ساده لوح نباشبم
حسین پیری
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
2
2
باسلام و عرض ادب خدمت حاج آقا اکبر ابراهیمی که خداوند همیشه نگه دارش باشه. اینجانب حسین پیری. اهل و ساکن گرگان هستم. واز طرفی نظامی بازنشسته ارتش هستم با ۱۸سال سابقه خدمت که بخاطر بیماری صرع و تشنج های مکرر و تشخیص پزشکان بیمارستان امام رضا ارتش بازنشسته شدم.و با اندک حقوق که میگیریم .هر چند با دو فرزند پسر و دختر و بیماری تشنج که دارم که در تهران تحت درمان پروفسور علی محمدی هستم که کفاف زندگی ام را نمیکنم.از طرفی پسرم متاهل هست و دارای یک فرزند ۶ساله که فرزند دومش هم برج ۳امسال به خواست خداوند بدنیا میاد. خلاصه این فرزندم شغل مناسب نداره .و کارش الیاف کاره که همیشه نیست. و بنده یک ماشین سمند مدل ۸۸دارم و بخاطر اینکه میخوام برای پسرم کامیونت ایسوزو کارکرده بخرم.و از جنابعالی که خیر و مردی دلسوز هستید تقاضای ۶۵۰میلیون تومان پول بصورت قرضی بگیرم دو ساله .ودر قبالش چک صیاد و هرگونه تعهد محضری خواستید میدم. و اگر خواستید از ارتش نام و نشان بنده را استعلام بگیرید.این شماره پرسنلی ۷۲۰۶۳۰۳۹نیروی زمینی ارتش خدمت میکردم .و الان تو خانه افتاده‌ام. و ماشینی هم که میخوام بگیرم فقط برای پسرم میخوام بگیرم و اگر خواستید من گرگان. شهرک حافظ روبروی حافظ ۲۹هستم .یعنی محل زندگی ام. میتونید از همه همسایه ها از وضعیت من سوال کنید. در پایان برای جنابعالی از خداوند عمری طولانی و با عزت را خواستارم انشاالله که همیشه سلامت باشی و سایه ات بالای سر خانواده محترم باشه. و دوم بالای سر نیازمندان که بنده مستند شما را داشتم نگاه میکردم که گفتم خداوندا به جنابعالی که هرچی از شما طلب کرده.عنایت فرماید. با تشکر فراوان از لطف شما حسین پیری .منتظر جواب شما میمونم. خداوند بیامرزه اموات شما رو
رقیه مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
3
10
با عرض سلام ادب و احترام خدمت حاج اکبر ابراهیمی بزرگوار به استحضار عالی جناب می رساند بنده دامادی دارم خیلی فقیر و بیکار و دارای سه فرزند و مستاجر می باشد دارای گواهینامه پایه دوم تا شش تن می باشد بنده تعریف و تمجید شما را از تلویزیون شنیدم خواستم عاجزانه از حضرتعالی تقاضا کنم که دست داماد مارا بگیرید در یکی از کرخانه هایتان ایشان را به کار بگیرید خیلی از شما ممنونم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
1
11
خداخیردنیاوآخرت به ایشان عنایت فرماید وپدرومادرش رارحمت فرماید
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
با سلام و عرض ادب محضر بزرگ مرد حاج اکبر ابراهیمی و هموطنان و مسئولین سایت
کاش از این بزرگواران در دانشگاهها و همایش ها دعوت بشه و تجربیات و راهکارهای کارآفرینی رو آموزش بدهند چرا که با این وضعیت اقتصادی ، اجر کارآفرین شاید کمتر از اجر خون شهید نباشد !
کاش میشد در محضر ایشان چند روزی تلمذ کرد ...
غلامرضا ابراهیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
ای کاش تمام مردان بزرگ، قلبهای بزرگ هم داشتند... زنده و سلامت و همیشه سربلند باشی ای مرد بی منت بزرگوار
امانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
با عرض سلام خدمت شما حاج اکبرابراهیمی بزرگوار من دختری دارم که شکاف لبی است نوزده سال پیش عمل کردیم الان دوباره نیاز به عمل جراحی دارد اما واقعا هزینه اش را نداریم همسرم کارگرسیون ساده سه فرزند داریم بیست و پنج سال مستاجریم از شما عاجزانه تقاضا دارم کمکی بکنید تا بینی دخترمی را عمل کنیم با تشکر فراوان
فاطمه رحیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
1
0
با عرض سلام وادب خدمت حاج آقا ابراهیمی
بنده مادر فرزند دختر با معلولیت شدید و اتیسم هستم .با اینکه عضو سازمان بهزیستی هست ولی از عهده ایزی لایف و پوشک آن برنمی آیم.دخترم 25ساله هست.پدرش هم فوت کرده است .عاجزانه تقاضا دارم اگر میشود از بابت هزینه ایزی لایف به من مادر کمکی کنید .هزینه ها خیلی زیاد است و هیچ کس هیچ کمکی نمیکند . از وقتی شما را در برنامه بدون تعارف دیدم دل تو دلم نیست که مشکلم رو با شما در میان بگذارم .اگر لازم باشد عکس دختر معلولم را میفرستم . خدا خیر دنیا و آخرت را به شما عنایت فرماید .
بنده حقیر از تبریز مزاحمتون میشوم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
1
0
سلام خدمت مردخداآقای ابراهیمی. بنده جوان 36ساله هستم مهندس مکانیکم که بشغل خواربارفروشی مشغول بودم. وهزینه خانواده 8نفره راتامین میکردم. ولی موقع کروناورشکست شدم. والان حتی نمیتونم اجاره خونه بدم.اگه میشدوام بی سودی حدودا 500ملیون به بنده لطف میکردیدبه امیدخداقبل دوسال بشماپرداخت میکردم.وشایدخداخواستومنم مث شماخیر شدم. خداخیرتون بده
رضامحمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
1
0
با سلام خدمت شما پدر بزرگوار بنده خانمی هستم با ۳بچه وشوهرم ۹ ماهه که بیکاره وشغل او رانندگی وداری مدرک پایه یک ایشون اهل هیچ دود ودمی نیست وفردی سالم تورا خدا اگر میتوانید به ما کمک کنید حالا چه به صورت وام یا قرض یا هر جور که خودتون صلاح میدانید کمک کنید ما یک ماشین بخریم تا بتواند شروع به کار کند خدا شاهده مستاجر هستیم با ماهی ۳۶۰۰کرایه خانه تور خدا کمک کنید من بیستر ازاین خجالت بچه هام نداشته باشم خدا خیر دنیا واخرت رانصیبتان کند منو فرزند خودتون بدانید کمکم کنید ممنون متشکرم یا علی
سمیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
0
1
سلام امیدوارم خدا بهتون عمر با عزت بده
من دختری هستم که میخوام عروسی کنم اما توان خرید جهیزیه ندارم نامزدم هم پسر خوبیه اما دستش خالیه الان تمام زندگیمون درگیر این شده که چطور یه جشن بگیریم چطور وسایل بخریم
ازتون عاجزانه خواهش میکنم بهمون کمک کنید چون واقعا نیاز داریم یکی دستمون بگیره تا بتونیم یه زندگی کوچیک تشکیل بدیم جوابم بدید شماره تماس براتون بفرستم لطفا جواب بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
1
3
باعرض سلام وخسته نباشید همسر من قالب ساز هستن خواهش میکنم اگر در کارخانه پاکشوما قالب سازی داشتین به همسر من هم بدین تا درست کنه بنده خدا کار نداره ومستاجر هستیم به خدا کارش عالیه فقط یک بار بهش کار بدین پشیمون نمیشید ممنون که امید مردم هستین بعد از خداوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
1
2
سلام ودرود خداوند برشما اینقدر حامی محرومان هستید خداوند بنا برلیاقت داشتن برشما روا داشته بدل وبخشش ازمالخود دل بزرگ میخواهد قبول داشته باش شما دست خدایی خوشا بسعادت شما فردی کارگر شرکتی هستم جهت رفت وامد به محل کار درمشقت هستم نیازمند یکدستگاه موتورسیکلت کلیک بدون دنده هستم اگه قابل میدانید ماراشادمان کنید ممنونم خداوند بمالتان برکت بده انشالله
شمس.الله.
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
1
0
سلام.حاجی.۲۵.ساله.مستاجرم.دیگه.امیدی.ندارم.خونه.بخرم.چون.درامدی.ندارم.کآرگرم.نمیخوام.اورزش.به.دل.برم.ازدنیاکمکم.کنه...جاجی.مناخونه.داربشم
ن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
1
0
فقط ی عده ...... شدن مسول این شرکت و انباراش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
2
0
سلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
1
2
سلام
انشاالله خدا به عمر و مالتون برکت بده
یه صحبتی با شما داشتم
همسرم یه ماه بود در شرکت پاکشوما فاز ۳ استخدام شد ما ۳تا فرزند کوچیک داریم و واقعا از کار ایشون راضی بودیم ولی متاسفانه سرپرست این فاز رفتار بسیار بد و زننده ای نسبت به کارگران داره و بسیاری از افراد که میان برای کار بخاطر رفتار زشت ایشون پشیمون میشن و کار رو رها میکنن که یکی شم متاسفانه همسر من بود
اگر امکانش براتون هست در فاز ۱کارخونه مشغول کار بشن چون واقعا ما به این کار احتیاج داریم
محمدرضا
United States of America
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
0
0
کاش به کارگرای شرکتش هم میرسید
محمدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
0
0
سلام ودرود بر چنین مردان بزرگی بنده دبیر اموزش وپرورش هستم ۳۵ سال تدریس ریاضی تو مناطق محروم الان بازنشسته شدم وزندگی سختی دارم بدهکاری زیاد دارم وضع جسمانیم هم جالب نیست اگه بتونید ۱۰۰ میلیون بم قرض بدید تشکر میکنم الان حدود ۵۰۰ میلیون وام گرفتم که گرسنه هم بمانم وام هایم را میدم. این کد ملی ام هست ...................... واینم کد پرسنلی اموزش وپرورش ..................
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
0
0
سلام همسر بنده هشت سال در پکشوما در قسمت خدمات کار گر بودن حاج ابراهیم خیلی زیاد به ما کمک می کردن وهمیشه دعا گویشان هستم پسرم مشکل مغزی داشت حاجی هزینه های درمان پسرم راقبول کرده بودو تمام هزینه درمان را حتی پول ویزیت دکتر را پرداخت می کردن خرج درمان بالا بود مرتب باید نوار مغزو ام آر آی میداد که الحمدالله به لطف این بزرگ مرد پسرم درمان شد خودم هم کم شنوایی شدید داشتم سمعکم خراب بود حاجی لطف کردن وهزینه سمعک جدید برای من پرداخت کردن از طرفی دخترم هم مشکل خونی داشت واحتیاج به تقویت داشت حاجی مبلغی را غیراز حقوق برای تغذیه دخترم میدادن ایشون لطف زیادی به ما داشتن طوری من همیشه وهرجا دعاگویشان هستم اما متاسفانه سرپرست قسمتی که همسرم کار می کرد بسیار بی کفایت بود وخیلی همسر را اذیت می‌کرد طوری که همسرم بخاطر عصبی بودن دائم سکته قلبی کرد ومجبور به استعفا شد من خودم به شخصه خیلی زیاد ناراحت بودم که همسرم استعفا داده حقوقی که حاجی به ما میدادن خیلی پر برکت بود والان یکسال ونیم از استعفا همسرم گذشته تو ایم مدت مسافر کشی می کرد که همیشه ماشین خراب است وهمیشه بدهکار هستیم برکت با استعفا شوهرم از پاکشوما از زندگی ما رفت الان این سرپرست از کارخانه رفته وشوهرم وقتی فهمید خواست دوباره به پاکشوما رجوع کند ومن بی اندازه از برگشت همسرم خوشحال بودم اما متاسفانه با استخدام مجدد ایشون موافقت نشده از حاجی خواهش می کنم دوباره لطف کنن و همسرم را استخدام کنن که واقعا خیلی زیاد به این کار احتیاج داریم دستمان خیلی خالی شدوبازهم مارا مورد لطف خود قراردهند وهمسرش را استخدام کنن واقعا برکت از زندگیمون رفته تمام شبهای قدر برای برگشت همسرم به پا کشوما دعا کردم والان بسیار ناراحت هستم که با برگشت همسرم موافقت نشده خواهش می کنم با استخدام دوباره همسرم موافقت نمایید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین